manglende plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2015

Kamilla-m

CH2012 skriver:

Plukveer skal jo ikke gøre ondt. Så hvis din mave spænder op, så "fungerer" det som det skal  At de så nogle gange gør ondt alligevel er noget andet...

Mine gør ondt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

A. Nonymsen

CH2012 skriver:

Plukveer skal jo ikke gøre ondt. Så hvis din mave spænder op, så "fungerer" det som det skal  At de så nogle gange gør ondt alligevel er noget andet...

Synes bare alle gravide siger at de niver eller jager eller hvad det er. Jeg opdager dem kun hvis jeg mærker efter på maven om den er hård. Og nu er jeg en dag over termin 

Anmeld Citér

18. december 2015

alenemor42

A. Nonymsen skriver:

Synes bare alle gravide siger at de niver eller jager eller hvad det er. Jeg opdager dem kun hvis jeg mærker efter på maven om den er hård. Og nu er jeg en dag over termin 

Kroppen kan sagtens arbejde og gøre sig klar til fødsel uden plukveer   det er så forskelligt fra person til person

Anmeld Citér

18. december 2015

A. Nonymsen

H-Nielsen skriver:

Tvivler på jeg er lige så heldig. Har haft influenza symptomer hele formiddagen og frem til middag ' men det forsvandt pludselig og siden er der intet sket ��

Stadig ingen baby hos dig?

Anmeld Citér

18. december 2015

Kamilla-m

A. Nonymsen skriver:

Stadig ingen baby hos dig?

Nop, men har fået tid til igangsættelse på mandag 

Anmeld Citér

19. december 2015

CH2012

H-Nielsen skriver:

Mine gør ondt 

Så har du vel været forbi lægen?

Anmeld Citér

19. december 2015

Kamilla-m

CH2012 skriver:

Så har du vel været forbi lægen?

Nej. Men jeg har mange børn, så det er normalt at det gør ondt for mig.

Anmeld Citér

19. december 2015

CH2012

H-Nielsen skriver:

Nej. Men jeg har mange børn, så det er normalt at det gør ondt for mig.

Okay, så du ved at det er okay at det gør ondt på dig... Men hvis ens plukveer gør ondt, skal man opsøge læge. For som udgangspunkt må de ikke gøre ondt.

Anmeld Citér

19. december 2015

Kamilla-m

CH2012 skriver:

Okay, så du ved at det er okay at det gør ondt på dig... Men hvis ens plukveer gør ondt, skal man opsøge læge. For som udgangspunkt må de ikke gøre ondt.

Jeg VED det er okay at de gør ondt/niver til sidst. Jeg er 6 gangs fødende, og har prøvet det før.

Anmeld Citér

20. december 2015

CH2012

H-Nielsen skriver:

Jeg VED det er okay at de gør ondt/niver til sidst. Jeg er 6 gangs fødende, og har prøvet det før.

Alle de steder jeg har læst om plukveer står der at de ikk må gøre ondt og at man skal opsøge læge hvis de gør det... Så jeg ville ikk lade mig holde tilbage med at kontakte læge hvis de gjorde ondt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.