manglende plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
19 svar
3 synes godt om
17. december 2015

Kamilla-m

Er det normalt at ens plukveer holder op?

De sidste par dage har jeg stort set ingen haft ??

Og har igennen hele gravidteten haft mange - jeg er over termin.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2015

A. Nonymsen

H-Nielsen skriver:

Jeg følger lige med her. Jeg har stort set inden plukveer, eller det tror jeg ikke ihvertfald, jeg kan ikke mærke dem. 

Har termin idag. Underligt spørgsmål måske, men hvordan føles dine plukveer?

Anmeld Citér

17. december 2015

Kamilla-m

A. Nonymsen skriver:

Jeg følger lige med her. Jeg har stort set inden plukveer, eller det tror jeg ikke ihvertfald, jeg kan ikke mærke dem. 

Har termin idag. Underligt spørgsmål måske, men hvordan føles dine plukveer?

Det har været MILDE "ve" lign smerte lidt mens agtigt de sidste par uger, maven blir hård osv. Men de sidste to dage har der ikke Rigtig været nogle   og sys det mærkeligt når der plejer være mange 

Anmeld Citér

17. december 2015

CarinaSB

H-Nielsen skriver:

Jeg havde ganske få plukveer de sidste 3 uger .. da jeg sagde det til min jm sagde hun ikke noget til det :-) så tror det er okay og normalt :-)

Anmeld Citér

17. december 2015

A. Nonymsen

H-Nielsen skriver:

Det har været MILDE "ve" lign smerte lidt mens agtigt de sidste par uger, maven blir hård osv. Men de sidste to dage har der ikke Rigtig været nogle   og sys det mærkeligt når der plejer være mange 

Det undrer mig bare at jeg ingen smerter har overhovedet. Kan mærke at maven spænder op ind i mellem, men kun et par gange om aftenen, ellers ingenting  

virkeligt underligt at gå og glæde sig til den slags smerter som rørige veer giver 

Anmeld Citér

17. december 2015

Kamilla-m

Jeg har hele formiddagen haft influenza og over middag gik det.væk - siden har der intet været ?

Anmeld Citér

17. december 2015

Kamilla-m

Jeg har hele formiddagen haft influenza og over middag gik det.væk - siden har der intet været ?

Anmeld Citér

17. december 2015

Krussedulle

H-Nielsen skriver:

Jeg havde en enkelt plukve dagen før jeg gik i fødsel havde ellers haft rigtig mange op til. 

Og ingen den dag jeg fødte, men fik pludselig veer kl 4 om morgenen

Anmeld Citér

17. december 2015

Kamilla-m

Krussedulle skriver:

Jeg havde en enkelt plukve dagen før jeg gik i fødsel havde ellers haft rigtig mange op til. 

Og ingen den dag jeg fødte, men fik pludselig veer kl 4 om morgenen

Tvivler på jeg er lige så heldig. Har haft influenza symptomer hele formiddagen og frem til middag ' men det forsvandt pludselig og siden er der intet sket ��

Anmeld Citér

17. december 2015

CH2012

A. Nonymsen skriver:

Det undrer mig bare at jeg ingen smerter har overhovedet. Kan mærke at maven spænder op ind i mellem, men kun et par gange om aftenen, ellers ingenting  

virkeligt underligt at gå og glæde sig til den slags smerter som rørige veer giver 

Plukveer skal jo ikke gøre ondt. Så hvis din mave spænder op, så "fungerer" det som det skal  At de så nogle gange gør ondt alligevel er noget andet...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.