Så blev det vejedag igen,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Plysbjørnen

og nøj hvor jeg dog hader den vægt.

Jeg har ikke tabt mig igen, men tværtimod har jeg tager 200 gr. på, vi tror dog lidt at det er mine bukser ved det at jeg havde cowboybukser på i stedet for træningsbukser. 

Sygeplejesken mente at det måske også kunne have noget at gøre med at jeg ikke spiser de 1600 kalorier madlog siger jeg skal spise for at tabe mig. Men det er jo tonsvis af mad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Anja

Altså, altså ..... jeg kender alt til det med ikke at være gode venner med vægten.

Måske er det mig der ikke helt er med, men spiser du MINDRE end 1600 kcal om dagen og du taber dig stadig ikke ??

Anmeld

21. september 2009

Tynen

Øv hvor nitte!

Op med humøret og kampgejsten igen - Mon ikke det er bedre næste gang?!

Anmeld

21. september 2009

Plysbjørnen

Anja skriver:

Altså, altså ..... jeg kender alt til det med ikke at være gode venner med vægten.

Måske er det mig der ikke helt er med, men spiser du MINDRE end 1600 kcal om dagen og du taber dig stadig ikke ??

Nej for så for kroppen ikke de kalorier den har behov for, for at holde sig igang, og stopper den med at lave noget...

Anmeld

21. september 2009

Juniors mor

ÅÅhhh det må være svært Trold!! Se om du ikke kan klemme lidt ekstra ned, så du får de kalorier du skal og holder din forbrænding igang, så skal du nok se resultater.
Keep up the good workYou ca do it! You can do it!!

Anmeld

21. september 2009

ivfmarie

Trold skriver:

og nøj hvor jeg dog hader den vægt.

Jeg har ikke tabt mig igen, men tværtimod har jeg tager 200 gr. på, vi tror dog lidt at det er mine bukser ved det at jeg havde cowboybukser på i stedet for træningsbukser. 

Sygeplejesken mente at det måske også kunne have noget at gøre med at jeg ikke spiser de 1600 kalorier madlog siger jeg skal spise for at tabe mig. Men det er jo tonsvis af mad.

Øv sur røv! Ka godt forstå at det er svært at blive ved med at holde motivationen så... Men, du har fat i den rigtige ende, og det skal nok give bonus på et tidspunkt!

Og, ja... hvis du spiser det rigtige mad (med den rigtige næringssammensætning) så kan 1600 kalorier godt være meget mad.. Meget dejligt sund mad, som giver din krop sundhed og god energi...

Kepp up the fight!

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.