Hej Piger
Jeg er lige pt på p'piller da vi af personlige årsager måtte sætte projekt baby på standby.
Jeg stoppede p'piller i foråret men begyndte igen i september.
Ifølge min p'pilleperiode, tog jeg sidste pille 1 december for så at få min mens.
Normalt går der 3 dage så kommer min mens. så jeg ventede min mens fredag - den kom ikke. Lørdag om aftenen kom der så brunligt udflåd og så tænkte jeg at den så bare kom der. Jeg plejer at have slemme smerter de 2 første dage. Denne gang minimalt af smerter... hele lørdag aften og hele søndagen - kun brunligt udflåd med minimalt af blod. Normalt bløder jeg 3 tamponer på 6 timer men her blødte jeg nok kun 1 (Skiftede ofte men de var næsten rene).
Om mandagen fortsatte det og selvom jeg startede p piller igen om tirsdagen så fortsatte det egentlig til torsdag.?
Jeg har haft sær kvalme der er kommet tilfældigt i løbet af dagen, sure opstød i tide og utide og svimmelhed..
Tog en test om tirsdagen da jeg startede p'piller igen - negativ..
alle de symptomer jeg havde er næsten væk nu. det er meget sjældent jeg har dem..
Nogle siger jeg må have psyket mig selv men jeg har slet ikke tænkt graviditet og efter den negative test, slet ikke.. så det tror jeg ikk.. er så spændt på hvordan næste mensperiode ser ud..
Nogle der har prøvet lignende som vil dele erfaringer??
Anmeld
Citér