Jeg er selv gået fra 120 kg til 46, og op igen til 58 (nu 62, man skal jo tage på, når man er gravid
)
Når jeg tænker tilbage, så var min selvtillid faktisk bedre, da jeg var tyk, end da jeg var virkelig virkelig virkelig slank. I dag er min selvtillid fin (den er blevet bedre med alderen). Man bliver aldrig tilfreds, og du kan hurtigt ende i en ond spiral (det lyder til, at du er på vej til det.), hvor du ønsker at tabe dig mere, fordi du tror, at det vil gøre dig lykkelig - det vil det ikke, kan jeg fortælle dig.
Jeg havde samme indstilling, som dig, men jeg blev så syg, at jeg blev indlagt med anoreksi og bulimi i 3 måneder, netop fordi jeg aldrig blev tilfreds. Det er din hjerne, du skal arbejde med. Din indstilling til din krop. Fokuser på de GODE ting ved din krop, og ikke de ting, som du ikke kan lide.
Det tager tid. Jeg stod op hver morgen, stillede mig foran spejlet NØGEN, kiggede på mig selv og sagde hver gang noget pænt om min krop. Det tog lang tid, men i dag ser jeg de gode ting, og ikke de negative ting ved min krop. 

Anmeld
Citér