Liv_86 skriver:
Du har da alt mulig grund til at være stolt af det du har opnået
Hvis man har dårlig selvtillid behøver det ikke nødvendigvis at blive bedre fordi man taber sig, det kan være kommet af noget helt tilbage fra barndommen fx og det kræver arbejde på det psykiske plan.
Men psykolog kunne være en mulighed, hvis du er meget plaget af den dårlige selvtillid og den er ødelæggende for dig og dit forhold.
Men synes i hver fald at du skal være stolt af dig selv. Det er virkelig flot at du har formået at tabe så mange kg og så er du desuden en rigtig køn pige
Om den er ødelæggende for mig og mit forhold, ved jeg ikke ..
Altså min kæreste siger tit jeg går for meget op i tallene, at han syntes jeg er smuk og flot nu, og jeg intet har at skamme mig over ..
Jeg derimod, skammer mig, hvis jeg f.eks er ude at handle, før hen, kunne jeg sagtens lige købe en chokolade bar, uden jeg tænkte videre over det, idag gør jeg det ikke, fordi jeg med det samme syntes jeg kan se de fordømmende blikke der siger "det har hun vidst ikke godt af" ..
Jeg spiser stadigvæk meget sundt, ikke fordi jeg skal, men fordi jeg vil, fed mad får jeg simpelhen kvalme af nu ..
Har nogle ting med i min bagage, det har alle jo, har haft en depression og gået til psykolog men syntes aldrig jeg fik noget ud af det ..
Tusind mange tak for dine pæne ord