Tatarata skriver:
Så fylder min datter 1 år i næste uge, 25 december.
Er der andre der har barn med fødselsdag midt i julen? Og gør i noget for at adskille julen og fødselsdagen lidt? Gode råd modtages gerne 
min, eller vores, søn har fødselsdag d. 24 december. denne gang bliver han 6 år. vi har holdt fødselsdag for ham, det gjorde vi d. 12 dec. så på hans rigtige fødselsdag laver vi lækkert hygge-morgenbord hvor han får morgengaver. der er pyntet op med flag hele dagen. når det så bliver aften tilføjer vi juleaften til hans fødselsdag. så kommer der små flag i flæskestegen og kartoflerne. ud for hans plads er der også et flag. turen rundt om juletræet sluttes altid af med en " i dag er det daniel`s fødselsdag"-sang...
denne juleaften holder vi ikke hjemme - for første gang siden han blev født tager vi ud, vi skal op til mine forældre. der tager vi op om eftermiddagen, holder også fødselsdag for han der. men tager stadig det hyggelige morgenbord. flag i flæskestegen og fødselsdags-sangen kommer bare med der op.
det er daniel der har fået lov til at bestemme om vi skulle tage derop eller blive hjemme. når det nu er hans fødselsdag...
Anmeld
Citér