Fødselsdag midt i julen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2015

Tystys14

Min mand har fødselsdag den 28/12 og hans lillebror har den 27/12  så vi har meget at nå i dec måned. Men jeg/vi synes det vigtigt at holde julen og fødselsdage helt adskilt, så her er der bare et par fødselsdage midt i mellem jul og nytår. 

Men må indrømme man er fuldstændig færdig af træthed efter nytår hi hi.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

Miti's mama

Tusind tak for at dele ud af jeres erfaringer Der bliver ikke så meget i år da hun er ret lille (kun en smashcake! fordi jeg har lyst), ellers bliver det vist ægte fødselsdag med ingen julepapir og ingen nisser medmindre hun selv insisterer altså.

Anmeld Citér

16. december 2015

nadhja

Tatarata skriver:

Så fylder min datter 1 år i næste uge, 25 december.

Er der andre der har barn med fødselsdag midt i julen? Og gør i noget for at adskille julen og fødselsdagen lidt? Gode råd modtages gerne 

min, eller vores, søn har fødselsdag d. 24 december. denne gang bliver han 6 år. vi har holdt fødselsdag for ham, det gjorde vi d. 12 dec. så på hans rigtige fødselsdag laver vi lækkert hygge-morgenbord hvor han får morgengaver. der er pyntet op med flag hele dagen. når det så bliver aften tilføjer vi  juleaften til hans fødselsdag. så kommer der små flag i flæskestegen og kartoflerne. ud for hans plads er der også et flag. turen rundt om juletræet sluttes altid af med en " i dag er det daniel`s fødselsdag"-sang...

denne juleaften holder vi ikke hjemme - for første gang siden han blev født tager vi ud, vi skal op til mine forældre. der tager vi op om eftermiddagen, holder også fødselsdag for han der. men tager stadig det hyggelige morgenbord. flag i flæskestegen og fødselsdags-sangen kommer bare med der op.

det er daniel der har fået lov til at bestemme om vi skulle tage derop eller blive hjemme. når det nu er hans fødselsdag...

Anmeld Citér

16. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Tatarata skriver:

Så fylder min datter 1 år i næste uge, 25 december.

Er der andre der har barn med fødselsdag midt i julen? Og gør i noget for at adskille julen og fødselsdagen lidt? Gode råd modtages gerne 

min morfar havde fødselsdag d. 25/12 og min morbror d. 24/12...

min mormor og morfar holdt altid julefrokost/fødselsdag d. 25/12 og efter min morfar døde fortsatte min mormor traditionen (uden fødselsdagsgave)...

Jeg kender nogen hvis barnebarn har fødselsdag d. 24/12 og de plejer at fejre det den 24/6, for så har alle børnene (de andre er sommerbørn) deres egen dag...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.