Tatarata skriver:
Så fylder min datter 1 år i næste uge, 25 december.
Er der andre der har barn med fødselsdag midt i julen? Og gør i noget for at adskille julen og fødselsdagen lidt? Gode råd modtages gerne 
Vores dreng bliver 8 d 28/12, så de værste juledage er jo overstået der. Men vi har altid gjort meget ud af,at hans julegaver og fødselsdagsgaver ikke må slåes sammen til en,hverken af os eller andre.
Derudover fejre vi hans dag ligesom hans søskende. Han får morgensang og gaver. Flag på bord og vælger selv aftens mad og dessert ( er din nok for lille til endnu
) Hans fødselsdag bkiver så fejret i en weekend med resten af familien og altid som julefrokost. Vi har denne gang inviteret til 3/1. Her kommer bedster og tanter,onkler mv også får vi årets første julefrokost. Vores dreng elsker nemlig sild og fiskefilet, frikadeller og alt det der, og så bager jeg en fødselsdags kage.
Så vi adskiller det lidt og alligevel er han jo lidt en julenisse og så må der gerne være lidt jul ind over. Det er jo og så lidt særligt at have fødselsdag på den tid af året.
Vores knægt glæder sig vildt meget til jul, men han tæller også ned til hans fødselsdag, fordi det er HANS DAG. Og ham vi hejser flaget for. Derudover så piller jeg faktisk altidjulepynten ned den 27/12, og erstatter det med et par balloner og flag på hans fødselsdag 
Og så lige stort tillykkemed datteren
Anmeld
Citér