anderledes lugt forneden!!!???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Nanna1985

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg har lettere øget udflåd og det lugter også lidt anderledes. Ikke dårligt ´, men faktisk sådan mere "sødt".

Svært at forklare, men det er helt normalt:0)

Låner lige dit svar.. Sådan havde jeg det os i hele min graviditet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Maise

Anonym skriver:

herre pinligt emne.....  jeg har lavet afstemning..... så kan andre svare ano hvis i også synes at det er pinligt....

men lugter/ lugtede du anderledes forneden under graviditet????? jeg synes at jeg lugter lidt mærkeligt og har meget udflåd.... er det normalt???? det klør ikke eller noget...

vh ano...... håber det er normalt....

Synes specielt at ens tis lugter helt vildt af B og C vitaminer pga. de vitaminer man tager. Ja, synes også at man skifter lugt dernede, måske er det også hormonelt tænker jeg, udover at den øgede sekret fra skeden måske også øger lugten.

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

Maise skriver:

Synes specielt at ens tis lugter helt vildt af B og C vitaminer pga. de vitaminer man tager. Ja, synes også at man skifter lugt dernede, måske er det også hormonelt tænker jeg, udover at den øgede sekret fra skeden måske også øger lugten.

glad for jeg ik er unormal......   hihi..... ja mit tis lugter også andeledes...

Anmeld

21. september 2009

Maise

Anonym skriver:

glad for jeg ik er unormal......   hihi..... ja mit tis lugter også andeledes...

Hi Hi ja selv min kæreste siger når jeg tisser, hvis han f. eks børster tænder ; om jeg har drukket bajere eller spist asparges.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.