anderledes lugt forneden!!!???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: lugter/lugtede du andreledes???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

24.118 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Anonym trådstarter

herre pinligt emne.....  jeg har lavet afstemning..... så kan andre svare ano hvis i også synes at det er pinligt....

men lugter/ lugtede du anderledes forneden under graviditet????? jeg synes at jeg lugter lidt mærkeligt og har meget udflåd.... er det normalt???? det klør ikke eller noget...

vh ano...... håber det er normalt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

hmm det ved jeg ikke lige... lagde ikke mærke til det.. men jeg læste et eller andet sted at det er normalt med øget udflåd og at ph ændres.... så kan lugten vel også ændres?

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

svarede andet...

1. det er helt normalt med øget udflåd under graviditet, og forestiller mig det også er normalt med en ændring i dunsten hehe.... men altså du kan jo godt have fået svamp... køb evt. nogle vivag piller på apoteket, de er i håndkøb, og skal genoprette din balance i skeden. Tjek dog lige om du må bruge dem når du er gravid....

2. svarede andet fordi..... Jeg har altid haft meget udflåd, kløe og (synes jeg selv) en forfærdelig dunst dernede.... Jeg har som sådan kroniske tegn på både skedekatar og svamp, men alle lægelige undersøgelser og diverse podninger siger at alt er helt normalt. Så jeg har valgt at stole på at det er rigtigt

Det eneste tidspunkt det ha rværet ændret har været under graviditeterne, og der har det gerne vist sig at falde lidt til ro.

altså jeg tror du er helt normal, men prøv vivag stikpillerne, og ellers så få din læge til at pode for svamp.

Anmeld

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

og sørg for kun at bruge intimsæbe :0)

Anmeld

21. september 2009

Pige2009

Jeg har oplevet en øget udflåd især her i slutningen af graviditeten, og en lille smule øget lugt, men ikke noget af voldsom karakter.

Hilsen Linda 37+2

Anmeld

21. september 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg har lettere øget udflåd og det lugter også lidt anderledes. Ikke dårligt ´, men faktisk sådan mere "sødt".

Svært at forklare, men det er helt normalt:0)

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

svarede andet...

1. det er helt normalt med øget udflåd under graviditet, og forestiller mig det også er normalt med en ændring i dunsten hehe.... men altså du kan jo godt have fået svamp... køb evt. nogle vivag piller på apoteket, de er i håndkøb, og skal genoprette din balance i skeden. Tjek dog lige om du må bruge dem når du er gravid....

2. svarede andet fordi..... Jeg har altid haft meget udflåd, kløe og (synes jeg selv) en forfærdelig dunst dernede.... Jeg har som sådan kroniske tegn på både skedekatar og svamp, men alle lægelige undersøgelser og diverse podninger siger at alt er helt normalt. Så jeg har valgt at stole på at det er rigtigt

Det eneste tidspunkt det ha rværet ændret har været under graviditeterne, og der har det gerne vist sig at falde lidt til ro.

altså jeg tror du er helt normal, men prøv vivag stikpillerne, og ellers så få din læge til at pode for svamp.

okay... men klør det ikke når man har svamp???? for jeg klør slet ikke....

hmm.... må prøve de der piller hvis jeg må når jeg er gravid.....

tak for svar...!!!!

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

og sørg for kun at bruge intimsæbe :0)

jeg bruger allerede kun intimsæbe fra matas..... før brugte jeg vivag....

måske man skulle skifte tilbage...... men tor du ikke at matas er det samme som vivag?????

men tak for svar................!!

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6

Anonym skriver:

jeg bruger allerede kun intimsæbe fra matas..... før brugte jeg vivag....

måske man skulle skifte tilbage...... men tor du ikke at matas er det samme som vivag?????

men tak for svar................!!

jeg kender en som kun får effekt ved brug af vivag sæben, hun har prøvet en masse, men vivag var pbenbart det eneste der duede..... jeg har den faktisk også men synes ikke den gør nogen forskel....

Altså jo, kløe er da et symptom på svamp, men det er jo ikke sikkert, hvis det er svamp du har, at du har fået alle symptomer endnu.... og jeg ved heller ikke om det klør hos alle, når man har svamp.... jeg har aldrig selv haft svamp, så jeg ved ikke rigtig noget om det....

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

jeg kender en som kun får effekt ved brug af vivag sæben, hun har prøvet en masse, men vivag var pbenbart det eneste der duede..... jeg har den faktisk også men synes ikke den gør nogen forskel....

Altså jo, kløe er da et symptom på svamp, men det er jo ikke sikkert, hvis det er svamp du har, at du har fået alle symptomer endnu.... og jeg ved heller ikke om det klør hos alle, når man har svamp.... jeg har aldrig selv haft svamp, så jeg ved ikke rigtig noget om det....

ok.... må prøv at ring til lægen..... og så købe vivag..... håber det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.