29+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

4xGreve

DortheSimonsen skriver:

Hehe, det tror jeg også jeg ville.
Har en veninde der lige er blevet gravid. Ej, hvor jeg misunder hende!
Savner alle de spark og at tage billeder af maven

min søster er gravid og hun går og er ked af bækkeløsning og jeg misunder hende bare hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

mor-til-vanessa

WiitrioeN skriver:

ja det tog sin tid, tror vi var indlagt i 2½ månede inden vi måtte komme hjem første gang og det havde været længer tid hvis jeg vil ha ammet hvilket jeg følte jeg måtte give afkald på da jeg ikke følte at det var det daniella på det tidspunkt var bedst tjent med...

I tidspunktet var det hårdt og der er stadig nogen ting som sidder dybt i mig f.eks når hun bliver syg kan jeg godt panikke lidt og være på vej til vagtlæge uden grund men ellers ser jeg det faktisk den dag idag som en gave fordi jeg har fået lov at oplve noget så unikt...

Alt er godt den dag idag, det er blevet rigtig godt efter hun fik lukket et stort hul i hejrtet og nu er der slet ikke mere med hende og vi mæsker næsten ikke at hun er for tidlig født...

det er dejligt at høre ville ikke spørge for meget ind til det.. men er glad for du vil dele det med mig. kan slet ikke sætte mig ind i det, da jeg ikke har været igennem det. 

tror på der er en mening med alting og tror ikke gud giver en nogle opgaver man ikke er stærk nok til.. så der har nok været en plan.

lyder som om jeg er mega kristen og troende. 

Anmeld

29. september 2009

DortheSimonsen

WiitrioeN skriver:

min søster er gravid og hun går og er ked af bækkeløsning og jeg misunder hende bare hehe...

Ja, man kan jo ikke lade være

Anmeld

29. september 2009

Pige2009

livpultz skriver:

tak tak og i lige måde. har lige været inde og kigge. nu har du ikk langt igen, er det ikk skønt??

Jo, jeg glæder mig enormt Det bliver dejligt, når jeg endelig holder hende i mine arme.

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

DortheSimonsen skriver:

Ja, man kan jo ikke lade være

nej det er jo nemlig det, og der er da ikke noget mere vidunderligt end rande rundt med en nyt lille liv inde i sig og vide at det er en del af en selv, og at det er noget man skaber med ens bare krop mm.

Og hold da op hvor følte jeg mig sexede og havde det bare så godt tros bækkenløsning og plukveer har aldrig haft det beder...

Og det er tros det at jeg gik fra at være tynd til ret buttede og mange bumser mm. i ansigtete... så jeg var ikke ligefrem noget at råbe hura for og hvis jeg kunne vil jeg rive mit ansigt ud fra alle billeder der er taget fra den tid, men min mave var bare så flot hehe...

uhhh glæder mig hehe

Anmeld

29. september 2009

mor-til-vanessa

Linda2009 skriver:

Jo, jeg glæder mig enormt Det bliver dejligt, når jeg endelig holder hende i mine arme.

ja og til at se hvordan de ser ud og hvem de ligner

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

livpultz skriver:

det er dejligt at høre ville ikke spørge for meget ind til det.. men er glad for du vil dele det med mig. kan slet ikke sætte mig ind i det, da jeg ikke har været igennem det. 

tror på der er en mening med alting og tror ikke gud giver en nogle opgaver man ikke er stærk nok til.. så der har nok været en plan.

lyder som om jeg er mega kristen og troende. 

hehe nej nej forstår hvad du mener og jeg har det lidt på samme måde og derfor er jeg nok også lidt stolt over at bevise at jeg magtede den opgave der bliv mig stillede, men hvis der er er du meget velkommen til at skrive privat og du skal ikke være bange for at spøger, skjuler ikke noget og er kun glad for at kunne fortælle for det er jo nogen gange den bedste psykologi...

Glæder mig også til at høre alt om din nye rolle som mor og hvordan du oplever det hele mm. og misunder dig så utrolig meget din mave, nyd den for det er en velsigenlse at få lov til at opleve noegt så stort...

Anmeld

29. september 2009

Pige2009

livpultz skriver:

ja og til at se hvordan de ser ud og hvem de ligner

Det er rigtig spændende. Har fået en 3D/4D scanning i uge 32 og der var det i hvert fald tydeligt, at hun havde mine runde æblekinder.

Anmeld

29. september 2009

mor-til-vanessa

WiitrioeN skriver:

hehe nej nej forstår hvad du mener og jeg har det lidt på samme måde og derfor er jeg nok også lidt stolt over at bevise at jeg magtede den opgave der bliv mig stillede, men hvis der er er du meget velkommen til at skrive privat og du skal ikke være bange for at spøger, skjuler ikke noget og er kun glad for at kunne fortælle for det er jo nogen gange den bedste psykologi...

Glæder mig også til at høre alt om din nye rolle som mor og hvordan du oplever det hele mm. og misunder dig så utrolig meget din mave, nyd den for det er en velsigenlse at få lov til at opleve noegt så stort...

ja det er virkelig en gave at kunne få lov at være gravid og få børn. og elsker det  på trods af kvalme og ondt i ryggen, så er det dejligt at man hver dag kan få lov at mærke at der vokser et nyt liv inden i en.

det vil jeg gerne. er dejligt at møde nogle søde mennesker. hvor i østjylland er du fra???

Anmeld

29. september 2009

DortheSimonsen

WiitrioeN skriver:

nej det er jo nemlig det, og der er da ikke noget mere vidunderligt end rande rundt med en nyt lille liv inde i sig og vide at det er en del af en selv, og at det er noget man skaber med ens bare krop mm.

Og hold da op hvor følte jeg mig sexede og havde det bare så godt tros bækkenløsning og plukveer har aldrig haft det beder...

Og det er tros det at jeg gik fra at være tynd til ret buttede og mange bumser mm. i ansigtete... så jeg var ikke ligefrem noget at råbe hura for og hvis jeg kunne vil jeg rive mit ansigt ud fra alle billeder der er taget fra den tid, men min mave var bare så flot hehe...

uhhh glæder mig hehe

Hehe, har det helt på samme måde.
Jeg tog 28kg. på i løbet af min graviditet og alligevel følte jeg mig så flot og selvtilliden fejlede intet
Men synes nu det er meget rart at have ham ude nu
Og heldigvis mangler jeg kun at smide 3kg. ud af de 28kg. 7 uger efter fødslen Puha!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.