29+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

4xGreve

tror faktisk også jeg havde større mave da jeg fødte Daniella i uge 26...

Men super flot mave, og puha sikke et chok du fik dig i lørdags hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

mor-til-vanessa

WiitrioeN skriver:

tror faktisk også jeg havde større mave da jeg fødte Daniella i uge 26...

Men super flot mave, og puha sikke et chok du fik dig i lørdags hva?

nogen dage synes jeg den er størrer end andre ja det var ikk så rart, men godt der ikke var noget...

fødte du i uge 26???

Anmeld

29. september 2009

Pige2009

Sikke fin du er. Jeg var heller ikke særlig stor i uge 30, hvis du har set mine billeder Rigtig fin gravid er du...

Hilsen Linda 38+3

Anmeld

29. september 2009

DortheSimonsen

Super flot mave.

Er jeg den eneste der kommer til at savne tiden som gravid, når man ser alle de maver?

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

livpultz skriver:

nogen dage synes jeg den er størrer end andre ja det var ikk så rart, men godt der ikke var noget...

fødte du i uge 26???

ja det gjorde jeg... hehe nåede at tag på fra 48-49kg - 75+ hehe

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

DortheSimonsen skriver:

Super flot mave.

Er jeg den eneste der kommer til at savne tiden som gravid, når man ser alle de maver?

åh nej jeg savner det helt vild og glæder mig så meget til næste gang, kan slet ikke vente, hvis jeg kunne og havde råd var jeg evig gravid hehe...

Anmeld

29. september 2009

DortheSimonsen

WiitrioeN skriver:

åh nej jeg savner det helt vild og glæder mig så meget til næste gang, kan slet ikke vente, hvis jeg kunne og havde råd var jeg evig gravid hehe...

Hehe, det tror jeg også jeg ville.
Har en veninde der lige er blevet gravid. Ej, hvor jeg misunder hende!
Savner alle de spark og at tage billeder af maven

Anmeld

29. september 2009

mor-til-vanessa

WiitrioeN skriver:

ja det gjorde jeg... hehe nåede at tag på fra 48-49kg - 75+ hehe

det var tidligt. var det ikke vildt hårdt.?? så går der jo noget tid inden man kan få den lille med hjem.

håber alt er vel.

Anmeld

29. september 2009

mor-til-vanessa

Linda2009 skriver:

Sikke fin du er. Jeg var heller ikke særlig stor i uge 30, hvis du har set mine billeder Rigtig fin gravid er du...

Hilsen Linda 38+3

tak tak og i lige måde. har lige været inde og kigge. nu har du ikk langt igen, er det ikk skønt??

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

livpultz skriver:

det var tidligt. var det ikke vildt hårdt.?? så går der jo noget tid inden man kan få den lille med hjem.

håber alt er vel.

ja det tog sin tid, tror vi var indlagt i 2½ månede inden vi måtte komme hjem første gang og det havde været længer tid hvis jeg vil ha ammet hvilket jeg følte jeg måtte give afkald på da jeg ikke følte at det var det daniella på det tidspunkt var bedst tjent med...

I tidspunktet var det hårdt og der er stadig nogen ting som sidder dybt i mig f.eks når hun bliver syg kan jeg godt panikke lidt og være på vej til vagtlæge uden grund men ellers ser jeg det faktisk den dag idag som en gave fordi jeg har fået lov at oplve noget så unikt...

Alt er godt den dag idag, det er blevet rigtig godt efter hun fik lukket et stort hul i hejrtet og nu er der slet ikke mere med hende og vi mæsker næsten ikke at hun er for tidlig født...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.