hvor ofte har i sex når i prøver at blive gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2015

AnnePedersen

bbl skriver:

Min kæreste og jeg var sammen 5 ud af 7 dage i sidste uge, hvor jeg burde have haft ægløsning. Vi havde tænkt at vi skulle give den en ekstra skalle men havde nu også lyst til det. Vil sige at tanken om at der kunne komme en baby ud af det, gav mig helt sikkert mere lyst :-) Men tog ægløsningstest lørdag og søndag, som begge var negative. Føler ikke jeg har kunne se/mærke nogle tegn på ægløsning, så er i tvivl om jeg har haft det uden at vide det ? Så skulle det jo have været tidligere på ugen, som i mit tilfælde også var en mulighed. Håber da jeg havde ægløsning der, for så skulle vi gerne have 'ramt' plet :-D 

Jeg synes også det er svært at vide hvornår jeg har æl, da jeg ik ka mærke det. 

Måske du skulle prøve evt næste gang, hvis der ik er to røde streger, at lægge mærke til din udflåd. Om der er mer og klæberrigt. Har læst meget om det da jeg ik mærke æl. Og de dumme æl tests viser også altid negativ hos mig. 

Snakkede med lægen om det han sagde at de var dyre at bruge da man virkelig skal ramme dagen når man bruger dem. Så jeg skal i næste uge igang med temperatur måling også samtidig med jeg holder øje med udflåd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

AnnePedersen

Tatarata skriver:

Det er lidt svært at sige. Sæden kan jo 'leve' i dig i flere dage, og æggeløsningen er heller ikke præcist 14 dage efter startet mens, og ægget holder jo også mere end en dag. Bare smid præventionen og tag det som det kommer. Chancerne er bedst omkring æggeløsningen, men er enig med de andre: lad være med at skemalægge sex. 

Min var forresten en smutter - hun var først planlagt til 6 mdr senere 

Denne måned tager vi det med ro og ik stresser os selv. Ved næste uge er en god uge så der er vi selvf mere sammen men er ik panisk mere, efter jeg er begyndt at skrive mere herinde med andre om min lille panik

Anmeld Citér

12. december 2015

bbl

AnnePedersen skriver:

Jeg synes også det er svært at vide hvornår jeg har æl, da jeg ik ka mærke det. 

Måske du skulle prøve evt næste gang, hvis der ik er to røde streger, at lægge mærke til din udflåd. Om der er mer og klæberrigt. Har læst meget om det da jeg ik mærke æl. Og de dumme æl tests viser også altid negativ hos mig. 

Snakkede med lægen om det han sagde at de var dyre at bruge da man virkelig skal ramme dagen når man bruger dem. Så jeg skal i næste uge igang med temperatur måling også samtidig med jeg holder øje med udflåd

Har også læst en masse om det, og har kigget efter mit udflåd, med synes nemlig ikke at det har ændret sig ... 

Kunne også være jeg skulle prøve med temperaturen, hvis den ikke er der i dette forsøg :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.