bbl skriver:
Min kæreste og jeg var sammen 5 ud af 7 dage i sidste uge, hvor jeg burde have haft ægløsning. Vi havde tænkt at vi skulle give den en ekstra skalle men havde nu også lyst til det. Vil sige at tanken om at der kunne komme en baby ud af det, gav mig helt sikkert mere lyst :-) Men tog ægløsningstest lørdag og søndag, som begge var negative. Føler ikke jeg har kunne se/mærke nogle tegn på ægløsning, så er i tvivl om jeg har haft det uden at vide det ? Så skulle det jo have været tidligere på ugen, som i mit tilfælde også var en mulighed. Håber da jeg havde ægløsning der, for så skulle vi gerne have 'ramt' plet :-D
Jeg synes også det er svært at vide hvornår jeg har æl, da jeg ik ka mærke det.
Måske du skulle prøve evt næste gang, hvis der ik er to røde streger, at lægge mærke til din udflåd. Om der er mer og klæberrigt. Har læst meget om det da jeg ik mærke æl. Og de dumme æl tests viser også altid negativ hos mig.
Snakkede med lægen om det han sagde at de var dyre at bruge da man virkelig skal ramme dagen når man bruger dem. Så jeg skal i næste uge igang med temperatur måling også samtidig med jeg holder øje med udflåd
Anmeld
Citér