hvor ofte har i sex når i prøver at blive gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
22 svar
16 synes godt om
9. december 2015

AnnePedersen

Ja sikkert dumt at spørge.

Men jeg havde forstået at op til æl, mens man har æl og efter æl var det bedste tidspunkt. Men nu bliver jeg i tvivl når jeg læser hvad folk skriver og andre artikler herinde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2015

o1Mutte

AnnePedersen skriver:

Men jeg havde forstået at op til æl, mens man har æl og efter æl var det bedste tidspunkt. Men nu bliver jeg i tvivl når jeg læser hvad folk skriver og andre artikler herinde.

Når vi havde lyst.. Efter flere år er skemalagt sex bare ikke det mest sexede i verden  

Ellers er hveranden dag vist et godt bud.  

Anmeld Citér

9. december 2015

lillespir26

Så meget vi gad i 14 dage mdr nr 1 hvilket var et pr gange dagligt da bi viste vi prøvede at lave hende 

Anmeld Citér

9. december 2015

Julemusen

Ca hver anden dag. Nogen gange oftere nogen gange lidt mindre. Synes det er vigtigt at man holder fast i lysten og ikke skemalagt sex. Også selvom det kan trække lidt ud at opnå en graviditet  

Vi har brugt langt tid på at lave de to første børn, men selvom det tog små 18 måneder så valgte vi ikke at stresse over det, bruge æggeløsningstest eller skemalagt sex. 

Anmeld Citér

9. december 2015

Jeia

AnnePedersen skriver:

Når vi havde lyst. Vi har bare taget tingene, som de kommer. Nr 1 tog over 2 år, det viste sig at jeg havde en cyste, blev gravid 4 mdr efter operationen. Nr 2 tog 3 mdr. mener jeg. Nr. 3 i første hug og nr 4 var en smutter 

Anmeld Citér

9. december 2015

januar16

Kender en der blev gravid dagen efter endt mens. Så var lidt en ups'er men de blev meget glade alligevel

Min kæreste og jeg var sammen som vi plejer - et par gange om ugen. Har ikke dyrket det med ægløsningstest eller noget. Vi var 'godt dækket ind' alligevel og blev da også gravid efter 4 cyklusser 

Anmeld Citér

9. december 2015

serinasmor

Når vi havde lyst   

Jeg kan ikke rigtigt skemalægges på det punkt

Vil ikke ønske for nogen at skulle ud i skemasex   Det lyder slet ikke sjovt- og jeg er ret sikker på at det ikke gavner noget  

Anmeld Citér

9. december 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Hver dag op til og under ægløsning. Men kun fordi vi havde lyst. Vi fik lidt ekstra energi ved tanken om, at vi prøvede at lave en baby, og det lykkedes også i første forsøg.

Men hvis vi skulle have forsøgt i mange måneder, så havde vi nok ikke kunne holde niveauet.

Anmeld Citér

9. december 2015

Moar2011

Sexet en gang 

han blev lavet i første hug - dengang ku jeg virkelig mærke når jeg havde æl. 

Anmeld Citér

9. december 2015

Bshizzle

Altså... Da vi var igang med Pb sidst, da sex'ede vi hver anden dag ca  

Men nitten... Der skete ik så meget de 5 mdr! 

Så ville vi holde en pause (så ungernes fødselsdag ikke ramlede sammen) .. Og da sex'ede vi KUN den dag jeg stod med en positiv ÆL test. 

BUM.. Jeg blev gravid... Til trods for vi faktisk havde aftalt en pause.. Da der alligevel ik skete noget 

Så tror det er meget forskelligt hvornår og hvordan man rammer ind på det "rigtige" tidspunkt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.