8 mdr kan hverken sidde eller kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Jo altså min sp sagde til mig at det kommer med tiden når barnet føler sig klar, men det bekymre mig bare når jeg ser et andet barn der er foran i udviklingen end min søn, hvis du kan forstå mig ret.. :/

Børn er forskellige meget forskellige. 

Ved ik hvor gammel du er men tit så gør unge forældre det til " hvem gør det og det først " selvom det ikke er sundt for ens barn. 

Skulle stå barn ikke ven .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2015

SaraSH

Alle børn er SÅ forskellige - og gudskelov 

vi har Noah som bliver 7 måneder den 13. december, han kunne sidde selv da han var 5,5 måned og fik sin første tand da han var 6 måneder. Han er en stor dreng på 11-12 kilo, så tror vægten er underordnet  

Noah har en fætter som kun er 14 dage ældre, altså 7,5 måner - han har ingen tænder endnu men kan til gengæld møve sig helt ubesværet fra det ene rum til det andet 

Noahs fætter har en fætter fra den anden side af familien som er født samme dag - han kan ingenting - ikke sidde, ikke rulle og ikke møve.. 

Så alle er forskellige  alting kommer så snart dit barn er klar og ikke før! 

Anmeld Citér

7. december 2015

MorTil3+

Det kommer lige pludselig, men vægten kan altså også godt spille lidt ind. Min knægt er lidt over 9 mdr nu og vejer 8kg, han har siddet selv siden han var 6 mdr og begyndte at kravle og rejse sig da han var 7 mdr og nu går han rundt med gåvogn og der sagde min sp at det blandt andet ku ha noget at gøre med at han ikke har så mange kg at holde styr på. Har en veninde med en jævnaldrende dreng og han kan heller ikke selv noget endnu han vejer også godt. Men det skal nok komme når han er klar. 

Anmeld Citér

7. december 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Ikke alle børn gør tingene på samme tid og det helt ok!

min søn var 9 mdr da han knækkede kravle koden og 14 mdr da han knækkede gå koden

skal man sammenligne, min søsters datter var 5 mdr da hun begyndte at kravle og 9 mdr da hun begyndte at gå.

det nytter ikke at sammenligne, tag det roligt og nyd din dreng, han bliver så hurtig stor. 

Anmeld Citér

7. december 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

hej jeg skriver fordi jeg har en underlig fornemmelse i forhold til mit barns udvikling... Ja som overskriften lyder så er han 8 mdr gammel og normalt burde et barn være interesseret i at lærer noget selv osv.. Min søn tage fat i ting men kan ikke finde ud af at putte mad osv i munden.. Han hader at ligge på maven.. Ligeså snart jeg ligger ham på maven begynder han at græde og vil hele tiden op til mig.. Jeg laver øvelser med ham men han græder hurtigt igen.. ud over at han har lært at tage ting selv og lært at vende om er der intet fremskridt.. Jeg bekymre mig lidt når min venindes søn også er 8 mdr gammel som selv kan tage sin mad, sidde, kravle, klappe og tage fat f.eks. Om bordet og stå selv....

Min pige kravlede først ved 9,5-10 måned da hun kom i dagpleje, 10-11 måned så begyndte hun at rejse sig op af ting, og dagpleje mor siger hun synes det bedre hun har hovedet lidt med end at være som ham der er en måned yngre, han er lidt for hurtig synes hun, for han har ikke helt hovedet med til de store ting endnu som at stå op af ting

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.