Spørgsmål mht abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

SussieThyssen

Det er jo en stærkt tragisk sag for den stakkels pige, og set med mine øjne, er det jo egentligt fuldstændigt ligegyldigt om hun taler sandt eller ej..faktum er, at hun har været igennem en traumatisk hændelse, og nu skal igennem en mere.
Om hun så er blevet gravid på den ene eller den anden måde er jo egentligt sagen uvedkommende.
Det vigtigste er, at hun får al mulig hjælp og støtte til at komme igennem det, uanset hvad man så tror.

Jeg har selv siddet ved en ganske ung pige, der skulle igennem en sen abort, da jeg var indlagt på samme tid for at forsøge at holde på en af mine, og INGEN var der til at støtte hende, end ikke personalet.
Og det skar mig dybt i hjertet at se hendes sorg, angst og usikkerhed.
Jeg fik næsten intet af hendes historie, men i det mindste kunne jeg være der for hende, mens det stod på.
At det så var horribelt at skulle se på at et sundt og raskt foster ikke måtte få lov til at få livet, men jeg mistede min (pragtfuld etik fra sygehusets side at lægge aborttruede kvinder sammen med kvinder der ikke ville/kunne få deres barn) var sin sag..men det der skar mig mest i hjertet var at se hendes sorg, angst og usikkerhed.
Og jeg følte helt ind i hjertet, at hun bar på en kæmpe byrde, selvom hun ikke delte den med mig.

Det samme vil jeg da sige til din søster Louise, at det er da helt ligegyldigt hvordan og hvorfor, det vigtigste er, at hun støtter den stakkels pige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.