Vi skal også hente en lille ny vuffer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Helle30

Torsdag aften var Niels og jeg (min far var herhjemme med pigerne) afsted for at besøge en flok labradorhvalpe, deres forældre og deres ejere på en gård lige syd for køge.
Der var en enkelt han tilbage, og ham forelskede vi os i lige med det samme.

Hele kuldet kan ses her: http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/labrador/annonce/6100978

Han er super nysgerrig, glad, tillidsfuld og har haft de bedste betingelser at vokse op under.

I morgen er de 8 uger, og så kører hele fam. Berthelsen afsted for at hente vores nye familiemedlem. Jeg kan slet ikke vente på at se, hvordan Sofie reagerer. Er sikker på hun danser helt sidelæns, mens hun råber Eiiiii! og skiftevis tager sig til kinderne og klapper i hænderne.

Vi havde deadline for navnevalg i går aftes, og med en laaang liste over favoritter blev vi til sidst enige om, at han skal hedde Samson.

- Helle - glæder sig helt vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Marco2

Nøøøj hvor er de nuser!!

Glæder mig til at høre hvordan det er gået.

AG

Anmeld

21. september 2009

Tynen

Kære Helle!

Jeg vil bare lige sige at jeg fulgte din beretning om Nixon for nogen dage siden og det gjorde mig ufattelig ondt at læse!
Jeg håber at du/I er ok?!
Det er virkelig frygteligt at miste et kæledyr og der er så grusomt tomt bagefter, så jeg kan godt forstå at I gerne vil have en ny hund med det samme.

Jeg glæder mig til at se billeder af Samson når I får ham hjembragt!
Det bliver da skønt med en lille ny vuffer!!

Anmeld

21. september 2009

ivfmarie

Ihh hvor dejligt for jer, Helle..
En lille Samson - skønt!

Marie - får helt lyst til hundebaby igen

Anmeld

21. september 2009

Astrid P

Wow... Samson, det er dælme et godt navn! Og sikke nogle lækre vuffer .
Hvilke navne havde I ellers med i overvejelserne? Vi er nemlig relativt blanke mht. navn til vores lille hundeven...

KH Astrid

Anmeld

21. september 2009

Muffinmus

hvor godt, håber han bare falder til i den nye familie
Og ja, lækkert navn til en stort sort vuffer

Anmeld

21. september 2009

heaven

Wow... Samson, det er dælme et godt navn! Og sikke nogle lækre vuffer .
Hvilke navne havde I ellers med i overvejelserne? Vi er nemlig relativt blanke mht. navn til vores lille hundeven...

KH Astrid

jeg skal godt nok ikke have ny hund, men blander mig lige lidt ang navne, hehe.... hvad med Kenzo?? eller Fido??? Sky ( som i himmel på engelsk), Sofus?? Nemo?? zeus??

Jannie - elsker hunde

Anmeld

21. september 2009

heaven

og stort tillykke med forøgelsen Helle, det er dejligt for jer - kan godt forstå i glæder jer... der er ikke noget bedre end sådan en lækker lille vaps

Jannie

Anmeld

21. september 2009

Nadi

Eiiii, hvor er de bare nuser! Det bliver da så herligt med en lille Samson labrador hund
Kan godt forstå du er spændt på Sofie's reaktion, men hun bliver da helt vild i varmen. Det kan man da kun blive med sådan en lækker hund.

Knus N

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.