Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var 18 år da jeg fødte og bliver 27 år til januar.
til maj kommer mit bare nr 4
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: ....da i blev forældre første gang? Ved godt der har været en del tråde om emnet. Men blev lidt nysgerrig... Kom i tanke om at i dag er der præcis en måned til min ældste bliver 5 år!!! Og jeg er kun lige blevet 21.
....da i blev forældre første gang?
Ved godt der har været en del tråde om emnet.
Men blev lidt nysgerrig... Kom i tanke om at i dag er der præcis en måned til min ældste bliver 5 år!!! Og jeg er kun lige blevet 21.
26 og 33
men vi har også prøvet i 4år
Benjamins'mor skriver: Jeg var 15 da jeg fandt ud af det, 16 da jeg fødte. var lige fyldt 19 da jeg fødte nr. 2, hun er lige blevet 2 år.
Jeg var 15 da jeg fandt ud af det, 16 da jeg fødte. var lige fyldt 19 da jeg fødte nr. 2, hun er lige blevet 2 år.
Så har du også været meget ung jeg er super glad for at vi valgte til trods min unge alder , men tiden går bare såå stærkt, vores ældste fyldte 4 i oktober
Bella&Lina skriver: Så har du også været meget ung jeg er super glad for at vi valgte til trods min unge alder , men tiden går bare såå stærkt, vores ældste fyldte 4 i oktober
Ja, testene både hjemme og hos læge var negative. Først omkring uge 11 blev en blodprøve positiv, så havde ikke så langtid til at tage et valg. Men ja, tiden går bare så hurtigt.
Jeg var 16 år, er i dag 36 år og har tre skønne unger på 19, 8 og 2 år med min mand
A&F skriver: Det er da mange børn på så kort tid, hvordan har du klaret det? Undskyld, bliver bare helt vildt nysgerrig
Det er da mange børn på så kort tid, hvordan har du klaret det? Undskyld, bliver bare helt vildt nysgerrig
Hvad mener du ?
Jeg blir uhyggelig nem gravid
H-Nielsen skriver: Hvad mener du ? Jeg blir uhyggelig nem gravid
Jeg er 26 år og vi blev forældre for første gang for lidt over 3 måneder siden til vores lille søn Elias
Jeg var 25 da jeg fik den første, og 27 da jeg fik den anden er 29 her ved nr 3
Tænker at det må have været udfordrende, især hvis man også måske har skulle tage en uddannelse eller lign- men der er ingen tvivl om de børn vil have glæde af den store søskendeflok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128