Hvor gamle var i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2015

anja89

Jeg var 18 år da jeg fødte og bliver 27 år til januar.

til maj kommer mit bare nr 4 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2015

TR

Benjamins'mor skriver:

....da i blev forældre første gang? 

Ved godt der har været en del tråde om emnet. 

Men blev lidt nysgerrig... Kom i tanke om at i dag er der præcis en måned til min ældste bliver 5 år!!! Og jeg er kun lige blevet 21.  

26 og 33 

men vi har også prøvet i 4år

Anmeld Citér

3. december 2015

Bella&Lina

Benjamins'mor skriver:

Jeg var 15 da jeg fandt ud af det, 16 da jeg fødte. var lige fyldt 19 da jeg fødte nr. 2, hun er lige blevet 2 år.

Så har du også været meget ung  jeg er super glad for at vi valgte til trods min unge alder , men tiden går bare såå stærkt, vores ældste fyldte 4 i oktober 

Anmeld Citér

3. december 2015

Benjamins'mor

Bella&Lina skriver:

Så har du også været meget ung  jeg er super glad for at vi valgte til trods min unge alder , men tiden går bare såå stærkt, vores ældste fyldte 4 i oktober 

Ja, testene både hjemme og hos læge var negative. Først omkring uge 11 blev en blodprøve positiv, så havde ikke så langtid til at tage et valg. Men ja, tiden går bare så hurtigt. 

Anmeld Citér

3. december 2015

nille

Profilbillede for nille
Benjamins'mor skriver:

Men blev lidt nysgerrig... Kom i tanke om at i dag er der præcis en måned til min ældste bliver 5 år!!! Og jeg er kun lige blevet 21.  

Jeg var 16 år, er i dag 36 år og har tre skønne unger på 19, 8 og 2 år med min mand

Anmeld Citér

4. december 2015

Kamilla-m

A&F skriver:

Det er da mange børn på så kort tid, hvordan har du klaret det? Undskyld, bliver bare helt vildt nysgerrig 

Hvad mener du ?

Jeg blir uhyggelig nem gravid

Anmeld Citér

4. december 2015

EnGodMor

H-Nielsen skriver:

Hvad mener du ?

Anmeld Citér

4. december 2015

NBNixen

Benjamins'mor skriver:

Jeg er 26 år og vi blev forældre for første gang for lidt over 3 måneder siden til vores lille søn Elias 

Anmeld Citér

4. december 2015

Mom2Two

Jeg var 25 da jeg fik den første, og 27 da jeg fik den anden er 29 her ved nr 3  

Anmeld Citér

4. december 2015

A&F

H-Nielsen skriver:

Hvad mener du ?

Tænker at det må have været udfordrende, især hvis man også måske har skulle tage en uddannelse eller lign- men der er ingen tvivl om de børn vil have glæde af den store søskendeflok

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.