Hvor gamle var i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2018

morsom17årig

Benjamins'mor skriver:

....da i blev forældre første gang? 

Ved godt der har været en del tråde om emnet. 

Men blev lidt nysgerrig... Kom i tanke om at i dag er der præcis en måned til min ældste bliver 5 år!!! Og jeg er kun lige blevet 21.  

17 årig og nu søn på 4 mdr

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2018

OscarMor

Jeg var 23 år gammel, da jeg blev gravid, og blev 24 år gammel, 2 måneder efter jeg fødte vores dreng (som nu er næsten 6 måneder) 

Anmeld Citér

12. januar 2018

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg var 23 år da jeg fødte min søn, min mand var 25 år 

Anmeld Citér

12. januar 2018

Nomnom

Jeg var 30. Det var meget uventet at jeg blev gravid og vi var egentlig usikre på om vi overhovedet ville have børn.

Nu er jeg 32 og vi forsøger at lave en nummer 2. Faktisk kunne jeg godt tænke mig 3 børn, men nummer 2 er lidt længe undervejs

Jeg ville ønske, set bagspejlet, at vi havde fået nummer et før. 

Anmeld Citér

12. januar 2018

heaven

Hooold nu op, hvor er/var i unge

jeg fødte den første en mdr før jeg blev 30 og nr 2 da jeg var 39,5 mdr...... ikke helt frivilligt med den aldersforskel, men det har været vores lod, og nu er vi bare super lykkelige For vores guld

Anmeld Citér

11. maj 2018

ønskebaby123

Hvis nogle af jer som er under 25 år, og som enten ønsker graviditet, ér gravide eller allerede er mødre har lyst. Så er der oprettet en hemmelig facebook gruppe for alle unge mødre på facebook. 

Gruppen er til at kunne stille spørgsmål med hinanden, dele gode og hårde stunder mm., med andre i samme situation 

Hvis du vil være med i den, så send mig dit navn og email, og så tilføjer jeg dig til gruppen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.