Dato ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2015

2babygirls

libramarie12 skriver:

Hej søde mennesker. Det er sådan at min  kæreste og jeg vil gerne giftes i 2016. Vi har været forlovet i to år. Vi har en lille pige sammen. Problemet er nu kan vi ikke rigtigt kan finde en dato. Og vi er gået i stå. Hvordan fandt i jeres dag og måske hvad jeres dato er i 2016 eller andre. Hjælp hjælp.

Vi blev gift på vores 4 års dag, som faldt på en lørdag  Vi tog på rådhuset, og overvejer at tage kirken i 2020 hvor datoen rammer en lørdag igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2015

esioul

libramarie12 skriver:

Hej søde mennesker. Det er sådan at min  kæreste og jeg vil gerne giftes i 2016. Vi har været forlovet i to år. Vi har en lille pige sammen. Problemet er nu kan vi ikke rigtigt kan finde en dato. Og vi er gået i stå. Hvordan fandt i jeres dag og måske hvad jeres dato er i 2016 eller andre. Hjælp hjælp.

Vores dato faldt i efterårsferien

Anmeld Citér

2. december 2015

Sprit25

Vi blev gift den 21-11-2015. Der havde vi været kærester i 6 år og 364 dage

Anmeld Citér

2. december 2015

MM00

Okay vi snakker nu om juli august. Kærestedagen er ud dag det er i februar og der har min kæreste og hans søster føzdag. Han har den 14 og vi har kæreste dag den. 12 og hans søster den 10... vores forloves dag er den. 05.07.13 og vi har nu været sammen i 8 år til 2016 

Hvis det skal have lidt forbindelse til jer så tænker jeg den 13/8-16 (der har i været sammen i 8 år 6 måneder 1 dag). 

Eller så kan i vende jeres forlovelses dato om så bliver den 7/5-16

Anmeld Citér

2. december 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville finde ud af hvor i gerne vil holde jeres bryllup henne først, det kan være det giver sig selv i forhold til hvornår der er plads 

Anmeld Citér

7. december 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
T10 skriver:

Hvis det skal have lidt forbindelse til jer så tænker jeg den 13/8-16 (der har i været sammen i 8 år 6 måneder 1 dag). 

Eller så kan i vende jeres forlovelses dato om så bliver den 7/5-16

Mange tak. Vi har snakket sammen om dagen og sendt dem til vores præst�� vi tror vi meget hen til den. 13.08.15 passer med ferie og alt det andet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.