Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej søde mennesker. Det er sådan at min kæreste og jeg vil gerne giftes i 2016. Vi har været forlovet i to år. Vi har en lille pige sammen. Problemet er nu kan vi ikke rigtigt kan finde en dato. Og vi er gået i stå. Hvordan fandt i jeres dag og måske hvad jeres dato er i 2016 eller andre. Hjælp hjælp.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
libramarie12 skriver: Hej søde mennesker. Det er sådan at min kæreste og jeg vil gerne giftes i 2016. Vi har været forlovet i to år. Vi har en lille pige sammen. Problemet er nu kan vi ikke rigtigt kan finde en dato. Og vi er gået i stå. Hvordan fandt i jeres dag og måske hvad jeres dato er i 2016 eller andre. Hjælp hjælp.
Hva med den 16/7-2016?
Statistisk set er vejret i Danmark varmest i slutningen af juli og starten af august. Så jeg ville vælge en dato dér.
Vi valgte ud fra hvornår vi kunne blive gift i den park vi gerne ville blive gift i. Det endte så også med at blive en af sommerens varmeste dage.
Kan sgu ikke engang huske hvad dato det er, hahah! Tror vist at det er d. 18. august?
Vi blev gift på vores 6 årsdag, den 13 august 2005 spurgte min mand om vi skulle være kærester, og den 13 august 2011 fik han mit ja i kirken
Monica
Vi skal giftes D. 20-12-2016. Et julebryllup. Datoen valgte vi fordi fra år 2012 (altså 20-12) til 2016 har vi været sammen i 4 år. Det synes jeg var lidt romantisk og endda fordi det car hans kreative ide (også er december min yndlings måned)
Måske den dato i blev kærester eller forlovet?
Ellers så tænker jeg bare det er at vælge en dag der passer jer. I skal tænke på at man invitere til bryllup i god tid i forvejen så måske i skal sige omkring maj,juni, juli eller august næste år
Vi blev gift 8 februar 2014. Vi valgte denne dato da vi i forvejen havde planlagt barnedåb der.
Vi valgte bare en ledig dato, det endte med d. 21.05.10 -ikke så kreativt, men det er sådan jeg er
Okay vi snakker nu om juli august. Kærestedagen er ud dag det er i februar og der har min kæreste og hans søster føzdag. Han har den 14 og vi har kæreste dag den. 12 og hans søster den 10... vores forloves dag er den. 05.07.13 og vi har nu været sammen i 8 år til 2016
Vi har altid gerne ville giftes i maj da det er en rigtig smuk forårsmåned hvor alt springer ud og så synes vi pinselørdag passede os fint så vi skal giftes 14-05 2016
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128