Dato ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.963 visninger
15 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hej søde mennesker. Det er sådan at min  kæreste og jeg vil gerne giftes i 2016. Vi har været forlovet i to år. Vi har en lille pige sammen. Problemet er nu kan vi ikke rigtigt kan finde en dato. Og vi er gået i stå. Hvordan fandt i jeres dag og måske hvad jeres dato er i 2016 eller andre. Hjælp hjælp.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2015

Misser1989

libramarie12 skriver:

Hej søde mennesker. Det er sådan at min  kæreste og jeg vil gerne giftes i 2016. Vi har været forlovet i to år. Vi har en lille pige sammen. Problemet er nu kan vi ikke rigtigt kan finde en dato. Og vi er gået i stå. Hvordan fandt i jeres dag og måske hvad jeres dato er i 2016 eller andre. Hjælp hjælp.

Hva med den 16/7-2016? 

Anmeld Citér

1. december 2015

modesty

libramarie12 skriver:

Statistisk set er vejret i Danmark varmest i slutningen af juli og starten af august. Så jeg ville vælge en dato dér. 

Vi valgte ud fra hvornår vi kunne blive gift i den park vi gerne ville blive gift i. Det endte så også med at blive en af sommerens varmeste dage. 

Kan sgu ikke engang huske hvad dato det er, hahah! Tror vist at det er d. 18. august?

Anmeld Citér

1. december 2015

Troldemommi

libramarie12 skriver:

Vi blev gift på vores 6 årsdag, den 13 august 2005 spurgte min mand om vi skulle være kærester, og den 13 august 2011 fik han mit ja i kirken 

Monica 

Anmeld Citér

1. december 2015

Krydserfingre

libramarie12 skriver:

Vi skal giftes D. 20-12-2016. Et julebryllup. Datoen valgte vi fordi fra år 2012 (altså 20-12) til 2016 har vi været sammen i 4 år. Det synes jeg var lidt romantisk og endda fordi det car hans kreative ide (også er december min yndlings måned) 

Anmeld Citér

1. december 2015

MM00

Måske den dato i blev kærester eller forlovet?

Ellers så tænker jeg bare det er at vælge en dag der passer jer. I skal tænke på at man invitere til bryllup i god tid i forvejen så måske i skal sige omkring maj,juni, juli eller august næste år 

Anmeld Citér

1. december 2015

Benjamins'mor

libramarie12 skriver:

Vi blev gift 8 februar 2014. Vi valgte denne dato da vi i forvejen havde planlagt barnedåb der.

Anmeld Citér

1. december 2015

FruStolpe

Vi valgte bare en ledig dato, det endte med d. 21.05.10 -ikke så kreativt,  men det er sådan jeg er 

Anmeld Citér

1. december 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Okay vi snakker nu om juli august. Kærestedagen er ud dag det er i februar og der har min kæreste og hans søster føzdag. Han har den 14 og vi har kæreste dag den. 12 og hans søster den 10... vores forloves dag er den. 05.07.13 og vi har nu været sammen i 8 år til 2016 

Anmeld Citér

1. december 2015

vitapigen

Vi har altid gerne ville giftes i maj da det er en rigtig smuk forårsmåned hvor alt springer ud  og så synes vi pinselørdag passede os fint så vi skal giftes 14-05 2016 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.