1.lægebesøg hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2009

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Ih Lisbeth, du ved bare så meget...jeg  har også spekuleret på hvorfor lægen først vil se mig når jeg er præcis 8 uger henne..TAK for at du fik det opklaret  for mig
Jeg skal også scannes den 7. oktober..hvor sjovt. Lad os  på at bebserne har det godt inden i os  Bliver du egentlig vaginalscannet eller udenpå maven?

Knus
Dorthe

Jeg bliver vaginalscannet. Det er vist for tidligt til at man kan se noget uden på. Så mon ikke også du skal det? Det er vist først fra uge 10-12 stykker man kan se noget uden på.

Ja. det er sjovt som vi følges ad :-)

Min viden er nu nok begrænset og eksistere kun fordi jeg nu har været/ er gravid 5 gange. (og har kun 1 barn, det er sku en ringe statestik )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg bliver vaginalscannet. Det er vist for tidligt til at man kan se noget uden på. Så mon ikke også du skal det? Det er vist først fra uge 10-12 stykker man kan se noget uden på.

Ja. det er sjovt som vi følges ad :-)

Min viden er nu nok begrænset og eksistere kun fordi jeg nu har været/ er gravid 5 gange. (og har kun 1 barn, det er sku en ringe statestik )

Ja men sikke et barn, ikke
Nej udenpå, de scanner ikke vaginalt på Scanningsklinikken...hun sagde godt nok også, at det er tidligt, men jeg er så nervøs at de prøver alligevel og kan vi ikke se noget så må jeg ikke fortvivle (for meget) for så scanner de mig igen ugen efter. Og hun har lovet, at det blir en meget erfaren sygeplejeske der scanner mig
Men måske jeg skulle vente...

Anmeld

29. september 2009

Manne

Ved min 1. var jeg ved lægen første gang ved 8+3 og ved nummer 2 var jeg 6+2. Denne gang bliver det d. 7/10, hvor jeg 6+3.
Blodprøver til Double/Trible-test har jeg fået taget ved jordemoderen.

Kh Marianne (5+2), som for 3. gang har termin på en søndag. Håber det er et godt tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.