Kaufie skriver:
Hvornår skal I /var I til første lægebesøg?
Jeg har netop fået tid hos min læge, og de ville ikke se mig før jeg var fulde 9 uger henne - dvs d.20/10.
Jeg mindes bare at jeg var til tjek tidligere i første graviditet - men det kan da godt være jeg husker fejl??
Har læst mig frem til at vandrejornalen skal laves i 6-10 uge, og det når den jo så kun lige.
Mette, utålmodig med at få bekræftet miraklet
udover at have kvalme, konstant tissetrang og så lige den udeblevne mens.....for ikke at nævne rumsteren i maven.....
Hejsa,
jeg kan SÅ meget godt forstå dig!!
mit forløb i starten var således -
jeg var oppe hos lægen (sygeplejersken) for at få det bekræfter da jeg var 4+2 (jeg testede positiv 4 dage før forventet mens)
Der blev jeg vejet, fik målt blodtryk, taget blodprøver og så skulle jeg komme til lægen i uge 9, hvor VJ blev lavet. Så mit første lægebesøg var også reelt set først i uge 9.
Jeg er glad for at jeg var til lægen der i starten, for så følte jeg ligesom jeg var "igang"... selvom det jo ikke var noget stort jeg fik gjort.
Men tror uge 9 er meget alm, for det har jo også noget at gøre med at man skulle kunne se den lyselilla farve på livmoren ved GU.
Anmeld