Jeg har erfaring med at skrive speciale eller ja netop ikke få skrevet speciale med baby.
Ens prioteringer ændre sig bare og man kan ikke rigtig nå ret meget i løbet af dagen når man er hjemme med den lille.
Min mand havde 3 måneders barsel i sommer hvor jeg skrev opgave, men blev ikke færdig (brugte nok stadig for meget tid med vores datter) og sidder nu og prøver at blive færdig med i hverdagene kan jeg ikke nå ret meget når hun sover, om aftenen er jeg fuldkommen udkørt og i weekenden er ligesom eneste tid man har som familie, så er jo heller ikke optimalt. (Så nu har jeg ikke mere su og dermed ingen indkomst)
Kan nok sagtens gøres hvis man kan løsrive sig fra familielivet, men tvivler på at det er interessen når man har en lille baby :-)
Hvis vores datter var kommet i institution nu så kunne jeg nok klare at skrive i mens, men er hun ikke endnu.
Derudover husk at du får aldrig tiden med den lille får du aldrig tilbehør. Sker jo rigtig meget det første års tid, og tiden går bare så hurtigt :-)
Anmeld
Citér