Hej
Det her er måske et lidt underligt spørgsmål.. Men jeg tænkte at der måske var nogle herinde der vidste noget og kunne rådgive før jeg gjorde noget dumt.
Sagen er den at jeg er blevet meget glad for en mand på mit studie(pædagogstuderende)..
Men sagen er den, at han er 6 år yngre end mig(jeg er 28 og han er 22) og han er muslim(tyrkisk oprindelse. Men født og opvokset i DK)
Jeg er også enlig mor til en pige på 5 år.. (hendes far og jeg har et fint forhold, og hun ser ham hver anden weekend)
Jeg har forsøgt at flirte lidt med ham på skolen, og har følt lidt at det måske var gengældt.. Han har bedt om mit nummer, og vi har ringet sammen et par gange over eksamensrelaterede ting.. Han holder også altid døren for mig når han ser mig, og vi snakker rigtig godt sammen.. Men måske jeg fejlfortolker høflighed for interesse?
Mit spørgsmål går egentlig på at jeg har overvejet at invitere ham på kaffe.. Vi ser nemlig ikke hinanden i noget tid nu fordi vi ikke har flere fag sammen..
Men må en muslimsk mand godt være sammen med en dansk kvinde med et barn fra et tidligere forhold? Er det helt tåbeligt af mig at tro jeg kunne have en chance hos ham?
Jeg er nok også lidt bange for at "gå over grænsen" ved at invitere ham ud..
Anmeld
Citér