så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mullesmith skriver:
Jeg kan ikke finde ud af hvor meget jeg skal pakke og heller ikke hvad for noget tøj jeg selv skal have pakket, hvad jeg kan passe og hvad der føles godt at have på bagefter?
Jeg har ret godt styr på babytøjet (tror jeg), nogen heldragter i 56, bodyer, strømper og køredragt samt hue og sådan til lillemanden.
Skal jeg også have håndklæder med? Bleer?
Får jeg overhovedet taget makeup på inden vi skal hjem og skal jeg selv have shampoo og balsam med?
Jeg fik kejsersnit sidste gang for 5 år soden og jeg kan ærlig talt ikke huske hvad vi havde med hverken til mig selv eller de to små.
Har også læst det kan være godt at have madpakke med? Jeg er på herrens mark føler jeg. Men tænker også lidt at så må farmand køre hjem og hente noget hvis jeg har glemt noget! Ved heller ikke om vi kan tage hjem lige bagefter eller hvordan det kommer til at gå jo!
Vil meget gerne høre hvad i havde pakket af tøj til jer selv og om der er noget i kan anbefale man har med?
Jeg har først termin 11/2-16 så der er ikke noget at haste over endnu. 
jeg havde pakket noget tøj til min datter, et sæt tøj til mig og troede det var nok, men jeg fik kejsersnit igen, så jeg havde det bedst i hospitalsskjorten, så jeg fik ikke brugt det tøj jeg havde med medmindre vi besøgte en bekendt på en anden afdeling...
Jeg ved ikke hvor du skal føde, men på Bornholms hospital fik jeg udleveret håndklæder og tøj når jeg sagde jeg gerne ville i bad. Hospitalet havde sæbe der, men jeg fik min kæreste til at hente deodorant da han kørte hjem...
Jeg fik minimuffins og juicebrikker af min kærestes onkel - og det var faktisk en af de bedste ting når jeg var oppe og ammede om natten...
Anmeld
Citér