Jeg har pakket nogle løse joggingbukser. De er behagelige at have på, og kan passe selv om maven ikke er helt væk. Jeg har valgt sorte, hvis det nu bløder en del
Så har jeg pakket nogle amme-toppe og så en sweat-cardigan, så jeg kan lyne op uden at blotte mig for meget. Man kunne også tage en skjorte med, men tror det er mest behageligt med noget der bare sidder løst. Har ikke købt amme-bh'er endnu, da jeg ikke ved hvilken størrelse. Jeg har pakket store trusser ned, men jeg tror man de fleste steder kan låne nogle, der passer til de store bind. Så selvfølgelig sokker, og jeg har pakket hjemmesko og min morgenkåbe.
Til den lille har jeg pakket nogenlunde som dig. Har taget både dyne og et uldent tæppe med. Jeg ville egentlig gerne have ammepude med, men den kan bare ikke være i tasken, så det må undværes.
Hvis I skal på barselshotel kan I begge spise der (din kæreste mod betaling), så madpakken er til under fødslen. Jeg regner ikke med selv at have den store sult, så vi har pakket kiks, muslibarer, frugtstænger og lidt slik. Hvis du er som de fleste, så skal I jo ikke af sted til fødegangen i huj og hast, så mon ikke han kan nå at smøre en madpakke eller købe en sandwich på vejen? Og jo, hvis I bor tæt på hospitalet, kan han jo sagtens køre hjem hvis I mangler noget, men nogen bor jo langt fra hospitalet, og så er det træls at skulle tilbage efter noget
Anmeld
Citér