Erfaringer med flyverdragter fra Føtex???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2015

Trine89

Benjamins'mor skriver:

Vi har også købt alpine i Bilka til vores datter, de var på tilbud til 164,- og den er vi super glad for. 

Vi har købt vinter jakker til 249.95,- pr stk i H&M og de er rigtigt gode til børnene. 

De har fået både huer og vanter i netto med hhv. frost og Ninja turtles. 

Min søn har fået en flyverdragt fra Mikk-Line den gav vi 400,- for. 

Og så har vi også huer fra Hummel og Racing kids. De er også rigtigt gode, dem har vi købt i ønskebørn. 

Jeg er vild med overstøjet fra H&M det er så lækkert.Og de sidste par har vi også haft flyverdragt derfra men i år vandt Bilka med deres fantastiske tilbus på de der 164 kroner  

Vi har også nogle frost vanter fra Netto men de er ikke så gode til en tøs der elsker at lege med mudder og i sandkasse , der bliver de for hurtigt våde og så bliver fingeren kolde :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

Trine89

22. november 2015

Benjamins'mor

Trine89 skriver:

Jeg er vild med overstøjet fra H&M det er så lækkert.Og de sidste par har vi også haft flyverdragt derfra men i år vandt Bilka med deres fantastiske tilbus på de der 164 kroner  

Vi har også nogle frost vanter fra Netto men de er ikke så gode til en tøs der elsker at lege med mudder og i sandkasse , der bliver de for hurtigt våde og så bliver fingeren kolde :/ 

Ja, det gør de. 

Vi skal også have købt nogen vandtætte

Anmeld Citér

22. november 2015

Trine89

Benjamins'mor skriver:

Ja, det gør de. 

Vi skal også have købt nogen vandtætte

1. Vi fandt nogle skønne nogle i vores Kvickly til 50 kroner (med hello Kitty )

Anmeld Citér

22. november 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Trine89 skriver:

Hvordan er flyverdragterne så fra HM?? Har været i Føtex men de havde ikke flere  Så tænker at prøve HM imorgen.... 

Anmeld Citér

22. november 2015

modesty

Omsorgsgiver skriver:

Jeg vil høre hvad jeres erfaringer er med at købe flyverdragter, elefanthuer, luffer/vanter og de der futter ( til baby der endnu ikke kan gå endnu) fra Føtex??

Til baby der ikke kan gå, er det meste helt fint. Det er først når de bliver større og er rigtig meget ude at de slider meget på tøjet.

Anmeld Citér

22. november 2015

Trine89

Omsorgsgiver skriver:

Hvordan er flyverdragterne så fra HM?? Har været i Føtex men de havde ikke flere  Så tænker at prøve HM imorgen.... 

De er fantastiske.

De holder varme og tørre. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Trine89 skriver:

De er fantastiske.

De holder varme og tørre. 

Super  Så vil jeg en tur til HM imorgen  Tak for svar!

Anmeld Citér

22. november 2015

Mami

den fra føtex er meget "klodset" meget stor og fluffy syntes jeg, men h&m derimod  vi kører på andet år, og den holder bare

Anmeld Citér

22. november 2015

put

Jeg mener at kunne huske at fæyverdragterne fra Føtex har et ret lavt vandsøjletryk! Så vil klart anbefale fæyverdragterne fra Kvickly hvor vandsøjletrykket ligger over det anbefalede. Dem fra Kvickly ligger desuden altid i blandt de bedste i test. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.