Erfaringer med flyverdragter fra Føtex???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.585 visninger
20 svar
5 synes godt om
22. november 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg vil høre hvad jeres erfaringer er med at købe flyverdragter, elefanthuer, luffer/vanter og de der futter ( til baby der endnu ikke kan gå endnu) fra Føtex??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Glemte at tilføje erfaringer med deres vinterjakker også 

Anmeld Citér

22. november 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Er der slet ingen?? 

Anmeld Citér

22. november 2015

Trine89

Kender ikke så meget til hvilke mærker det har i Føtex. Vi købte en Alpin (staves?) flyverdragt i Bilka til vores pige, og den er altså meget lækkert. men ved ikke om de også har den i Føtex. Kender ikke så meget til de andre ting du efter spørger. 

vanter og vinterjakke har vi i h&m, og hue er genbrug fra sidste år, og den kan jeg ikke lige huske hvornår den er fra. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Trine89 skriver:

Kender ikke så meget til hvilke mærker det har i Føtex. Vi købte en Alpin (staves?) flyverdragt i Bilka til vores pige, og den er altså meget lækkert. men ved ikke om de også har den i Føtex. Kender ikke så meget til de andre ting du efter spørger. 

vanter og vinterjakke har vi i h&m, og hue er genbrug fra sidste år, og den kan jeg ikke lige huske hvornår den er fra. 

Ok. Men tak for dit svar ellers 

Anmeld Citér

22. november 2015

Augustmama

Vi er fint tilfredse med vores overtøj og sko fra bilka og Føtex 

Anmeld Citér

22. november 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Navele skriver:

Vi er fint tilfredse med vores overtøj og sko fra bilka og Føtex 

Lyder godt  Tak for svar 

Anmeld Citér

22. november 2015

GrønStjerne

Jeg synes at det der er i Føtex og Bilka har tendens til at være meget tykt og ikke holde børnene tørre. Til gengæld er Kvicklys (friends) godt i kvaliteten til billige penge.. De har været nr 2 i tænk tester efter Reima flere gange..

Anmeld Citér

22. november 2015

Benjamins'mor

Trine89 skriver:

Vi har også købt alpine i Bilka til vores datter, de var på tilbud til 164,- og den er vi super glad for. 

Vi har købt vinter jakker til 249.95,- pr stk i H&M og de er rigtigt gode til børnene. 

De har fået både huer og vanter i netto med hhv. frost og Ninja turtles. 

Min søn har fået en flyverdragt fra Mikk-Line den gav vi 400,- for. 

Og så har vi også huer fra Hummel og Racing kids. De er også rigtigt gode, dem har vi købt i ønskebørn. 

Anmeld Citér

22. november 2015

Leneur

Omsorgsgiver skriver:

Glemte at tilføje erfaringer med deres vinterjakker også 

Min datter havde en flyverdragt for et par år siden og selvom det så ud til at den sugede vand til sig, var hun altid tør og varm. Sidste år havde hun sådan en regntøjsdragt med fleecefor i fra Bilka. Også en god dragt og hun var også der tør og varm. I børnehaven tog mange deres dragter med hjem og skulle have dem vasket og tørret. Hendes  dragt kunne bare hænges op og når den var tør, så rystede jeg den bare fri for sand og jord og den var klar til brug. Nu har hun så arvet en fra Reima og jeg vil også have den fra Bilka af. Så der er lidt at bytte med.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.