tasken, ambulant fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.938 visninger
19 svar
3 synes godt om
21. november 2015

Anonym trådstarter

Jeg skal føde inden for de nærmeste dage - ambulant

Hvad skal man have med og hvad er ikke nødvendig når man faks bare skal ind og vende ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2015

Blop2

Jeg kom på sygehuset kl. 11.00 fødte kl. 14.36 og tog hjem kl. 18.00. 

Det eneste jeg fik brug for var, rent tøj og en børste, derudover, tøj til baby og autostol.

Anmeld Citér

21. november 2015

Anonym trådstarter

Blop2 skriver:

Jeg kom på sygehuset kl. 11.00 fødte kl. 14.36 og tog hjem kl. 18.00. 

Det eneste jeg fik brug for var, rent tøj og en børste, derudover, tøj til baby og autostol.

Okay, det var også sådan lige det eneste jeg ku komme i tanke om 

Anmeld Citér

21. november 2015

Blop2

Fik os brug for en deo �� 

Anmeld Citér

21. november 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Hvad skal man have med og hvad er ikke nødvendig når man faks bare skal ind og vende ?

Da jeg fødte sidst gik min krop lidt i chok pga. Meget hurtig fødsel og blodtab. Derfor frøs jeg helt vildt i flere timer efter. Jordemoderen havde ikke tid til at komme med tøj og tæpper, jeg endte derfor med at tage mit "ta hjem tøj på". Var ikke så rart da sengen var fuld af grønt fostervand og blod. Så jeg ville klart tage et ekstra sæt tøj med

Anmeld Citér

21. november 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg ville pakke alt.. I tilfælde af, at jeg nu skulle blive en dag eller to af den ene eller anden årsag.

Anmeld Citér

21. november 2015

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Da jeg fødte sidst gik min krop lidt i chok pga. Meget hurtig fødsel og blodtab. Derfor frøs jeg helt vildt i flere timer efter. Jordemoderen havde ikke tid til at komme med tøj og tæpper, jeg endte derfor med at tage mit "ta hjem tøj på". Var ikke så rart da sengen var fuld af grønt fostervand og blod. Så jeg ville klart tage et ekstra sæt tøj med

Åh

Ja det nok en god idé så. 

Anmeld Citér

21. november 2015

Nea85

Anonym skriver:

Som en anden også anbefaler, ville jeg for en sikkerheds skyld pakke til en enkelt overnatning på sygehuset.

Da jeg fødte anden gang blev fik vi to overnatninger, da jeg havde haft kompliceret ammeforløb med den første

Anmeld Citér

21. november 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Behageligt tøj til dig, tøj til baby, autostol og evt dyne/tæppe til baby.

hårbørste og elastikker er altid rart 

Anmeld Citér

21. november 2015

Aspek

Jeg ville pakke så jeg havde til en enkelt overnatning. Jeg troede også jeg bare skulle "ind at vende" men det endte med indlæggelse. Der var ikke lige overskud til min kæreste kunne køre hjem og hente flere ting før næste dag. Så jeg ville gerne have haft med til en ekstra nat. 

Ja og så oplader til mobil

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.