Eksperthjælp: Er han ved at forlade mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
1 svar
3 synes godt om
19. november 2015

Vivi Hollænder

min mand og jeg har været sammen i 8år og har to børn sammen på 4 og 3år. Men inde for den sidste tid har han været fjern og afvisen overfor mig. Han siger selv at han er vred men kan ikke forklare hvorfor. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, og har en grum mave fornærmelse af at han er ved at forlade mig. Hvad skal jeg gøre?

Vivis svar

Kære Ca.mor

Der er ingen tvivl om, at I skal have gang i kommunikationen hurtigst muligt.

Du må få din mand til at forstå, at han bliver nødt til at tage denne samtale med dig. Hans adfærd gør dig utryg i forholdet og du er bange for, at du er ved at miste ham. Det skaber en trykket stemning, som også rammer børnene.

Ligger der en uforløst vrede eller følelse af svigt? Føler han sig uelsket? Har han problemer på jobbet eller er han forelsket i anden?

Hvis samtalen bliver for svær eller I ikke selv kan løse problemet, vil jeg foreslå en parterapeut.

Kærlig hilsen

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. november 2015

Carinita

Profilbillede for Carinita

Hej. 

Håber det er ok jeg kommer med en kommentar. Jeg har selv haft stress, havde INGEN idé  det! Men det kom til udtryk alene på hjemmefronten, på præcis den måde du beskriver din mands opførsel. Jeg var selv dybt ulykkelig, jeg fik hjælp og har det nu bedre. Og dermed også min familie. Han har det sikkert også meet svært ved at han land e det påvirker jer alle, det havde jeg, selv inden jeg vidste det var stress. Og det gør det bare værre. Stress er ikke kun job relateret, og er ikke kun et ord man bruger i flæng. Det er ret seriøst og fornmig var det hele mit væsen og tanke måde der gjorde min stress værre. Hvis det er det der er på spil, vil jeg anbefale han går sat et forløb igang med én der er erfaren omkring det! 

Held og lykke og alt det bedste.  Vh C

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.