Tro du/i det er farligt for babyen i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2009

4kløver

.Så ryger du slet ikke nu hva da er du på nu så eller timer???...
Sådan har jeg det også men er bange for min stress med angst kommer slemt i udbrud men snakkede med min læge  i sidste uge så heller ryge mini/lidt igen ind af gå helt ned og få piller eller få  en dep oveni som hun siger..

Men stadig prøver jeg.Men 8 er også bedre ind det andet.Jeg var på 30-35  før jeg blev gravid fik det hurtigt ned å max en pakke pr dag..så hvis jeg bare kan stoppe helt eller max en lile pakke(10) så syntes  det er stort......
Mvh Henriette

stoppede da jeg var gravid.  men har stadig lyst til smøger helt vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

4kløver

4kløver skriver:

stoppede da jeg var gravid.  men har stadig lyst til smøger helt vildt

Men tænk på at der ikke længe til du skal føde.. prøv og se om du kan  

Anmeld

20. september 2009

H+S Skjolgborg.

Mumto3 skriver:

Det med hjerterytmen, det er NÅR du ryger, altså imens. Så med mindre du sidder med en smøg i hånden hos lægen/jordemoderen, så kan de ikke høre forskel! Men det er mega hårdt for barnet når moderen ryger, og det er en af grundene til at rygerbørn ofte er mindre, fordi de simpelthen har brugt deres kærfter på at 'overleve' mors smøger istedet for at tage på og udvikle sig.

Jeg har selv en fætter der er født med svær hjertefejl, og man kan ikke sige det med sikkerhed, men lægerne har indikeret at det nok hænger sammen med at moren er storryger.

Super sejt gået af dig!!! -og husk så at forkæle dig selv på alle mulige andre måder!!!!

Det er jo nemlig det jeg har hjemme jdm søde.... så har den været flot på 142-143.... selvom jeg måske ligehave røget 5-10 min før...

Jeg hved ikke om jeg lige helt tro på den med mindre børn pga manryger for kender mange rygerkvinder og deres børn har været meget stor.
Men det med de kan fejle et eller andet derefter tro jeg mere på kan være sandt med f.eks astma og ørne....

Takker prøver.....
*SS*

Anmeld

20. september 2009

4kløver

Henriette.S.J. skriver:

Det er jo nemlig det jeg har hjemme jdm søde.... så har den været flot på 142-143.... selvom jeg måske ligehave røget 5-10 min før...

Jeg hved ikke om jeg lige helt tro på den med mindre børn pga manryger for kender mange rygerkvinder og deres børn har været meget stor.
Men det med de kan fejle et eller andet derefter tro jeg mere på kan være sandt med f.eks astma og ørne....

Takker prøver.....
*SS*

Jeg røg nok 10 ved mit barn nr 2 og hun vejede 3500g hun fejler ingen ting.. heller ikke de andre...

Anmeld

20. september 2009

H+S Skjolgborg.

4kløver skriver:

Jeg røg nok 10 ved mit barn nr 2 og hun vejede 3500g hun fejler ingen ting.. heller ikke de andre...

ja medmin 1 røg jeg max 8 og han var altid syg ind til han var 6 år.... dræn i ørne 6 gang rs virus 7 uger gammel,operere 2 gang pga brok som 12 uge gammel og mandlerne og polypper som 6 år pga halsbetændelse 3 gang bar på 4 mdr... så har han som 11 mdr fået astma og fik maske 3 gang om dagen til han ar 4½ år..7 gang lungebetændelse på bare hans første 1 år.. 

min datter røg jeg nokmellem 20-30 og de sidste 2 mdr pga dep stress og panik angst nok 35-40 og hu har kun haft været syg 2 gang med virus også i maj i år skoldkopper...

Så ja jeg hved ikke lige alle i min familie/ fra min mors side har 
max veje 3 kg.  
Min de rs vejede 2920 g5 cm og født 13 dage før termin og min datter på 40+1 veje 3150 og 50 cm.

Anmeld

20. september 2009

Mira0911

4kløver skriver:

Hvor er det flot at du er stoppet  Jeg er som jeg selv vil sige en "stor" ryger men jeg er også holdt tog også en kold tyrker...  Og jeg håber at jeg kan holde den også når jeg har født, selv og at jeg savner dem  

Men bare rolig der sker ham ikke noget han får det bare godt..  Som min jm sagde at når man røg en smøg skulle vi tænke at den lille havde det som om at den skulle op på 15 sal..

JA det jeg ville sige var at du ikke er alene om hvor svært det er at stoppe.. Kender alt til det.. har selv en krise forøjebliket... 

Jeg startede med at ryge igen, 1 måned efter jeg havde født.... så vendte trangen tilbage...

Anmeld

20. september 2009

H+S Skjolgborg.

Henriette.S.J. skriver:

ja medmin 1 røg jeg max 8 og han var altid syg ind til han var 6 år.... dræn i ørne 6 gang rs virus 7 uger gammel,operere 2 gang pga brok som 12 uge gammel og mandlerne og polypper som 6 år pga halsbetændelse 3 gang bar på 4 mdr... så har han som 11 mdr fået astma og fik maske 3 gang om dagen til han ar 4½ år..7 gang lungebetændelse på bare hans første 1 år.. 

min datter røg jeg nokmellem 20-30 og de sidste 2 mdr pga dep stress og panik angst nok 35-40 og hu har kun haft været syg 2 gang med virus også i maj i år skoldkopper...

Så ja jeg hved ikke lige alle i min familie/ fra min mors side har 
max veje 3 kg.  
Min de rs vejede 2920 g5 cm og født 13 dage før termin og min datter på 40+1 veje 3150 og 50 cm.

hovsa...
skulle stå..
Min den føste veje 2920 og 50 cm og min datter veje 3150 og 50 cm...
ja  + jeg er jo meget lille normal 163 cm og 50.5 kg jeg blev født 3-4 uger før termin og veje kun 2400 og 46-48 cm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.