Nytår som gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2015

Spiloppi

Jeg er gravid i omkring uge 35 når nytåret indtræffer i år, så jeg kan godt mærke at det ikke skal være fest til den helt store guldmedalje. Speciel fordi jeg så nok ville blive misundelig og lettere irriteret på alle de fulde mennesker, hehe... Så min kæreste og jeg holder med et vennepar der har et lille barn på ti måneder. Tænker det matcher ret fint, de er sikkert os lidt tidligt trætte og han vågner nok i ny og næ pga larm fra fyrværkeri. Så i satser på rigtig lækker mad, dronningens tale, en skål (for mit vedkommende i nogle alkofri bobler), og et hop ind i det nye år. Men lidt festligt skal det da være, jeg har også købt en preggo-kjole på asos så jeg kan være lidt fin i det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2015

Frk.S

Jeg er ikke gravid nytårsaften... satser jeg da bestemt ikke på. 

Men jeg har da fejret to nytårsfester som gravid.

Den første, der var vi i Norge oppe hos min veninde og hendes mand. det var en fest med vel omkring 15-20 mennesker og der var da ok gang i den. Heldigvis var min veninde også gravid, så vi var ligesom 2 i samme båd, der kun drak børnechampagne og var klar til at gå i seng kort tid efter midnat!  

Den anden fejrede vi herhjemme sammen med samme veninde, hendes mand og datter samt min søster, svoger og deres datter. Når der først er kommet børn til, giver det jo næsten sig selv, at det bliver stille og roligt - og det var det også. Vi bestilte mad udefra - tog det stille og roligt og hyggede. Også denne gang var min veninde gravid "sammen med mig". 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.