Hvor langt er jeg henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2015

Mariia1708

MorFor1gang skriver:

Hej med jer :-) 

tillykke til jer begge  

jeg er 6+0 idag, og har været ved lægen med urinprøve. Jeg venter på jordmoder undersøgelse i næste uge! Det er vildt spændende! Skriv endelig hvis i oplever noget nyt - det her er også første gang for mig :-) 

jeg har regnet ud at termin er omkring den 18 juli for mig

Tillykke med graviditeten. Vi har samme termin dato og lige lang henne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2015

Mariia1708

Hej piger. 

Jeg er 6+2 med termin d. 18 juli. Skal scanner d. 7 december på klinik. Da jeg er blevet gravid igennem behandling. 

Anmeld Citér

27. november 2015

frkfynbo

K-Århus skriver:

Kære alle 

STORT TILLYKKE TIL OS ALLE! 

Jeg melder mig lige ind i samtalen - jeg er ligeså gravid for første gang, er i dag 6+4 og har netop lige været ved sygeplejersken for at få målt blodtryk, taget blodprøve osv. 

Det er SÅ spændende det hele, og jeg har virkelig svært ved at koncentrere mig om studiet 

Hvordan har I det? Er I begyndt at kunne mærke noget? 

Stort tillykke

Jeg er 6+1 i dag, og døjer med slem kvalme og en helvedes masse andre symptomer, men egentlig sætter jeg lidt pris på det - for så kan jeg da mærke at jeg er gravid

Udover det, så har jeg også svært ved at koncentrere mig om studiet - det er eksamensperiode og jeg er dødtræt hele tiden, så det bliver en tough one at komme igennem.

Derudover glæder jeg mig til at vi begynder at fortælle det til familien. Kan slet ikke vente. Farmor og farfar får det af vide den 10. og mormor og morfar den 20. Der er ALT for længe til

Anmeld Citér

29. november 2015

Alexander, Freya & Baby

Hej med jer. Jeg er 8+2 i dag, og har fået en termin der hedder 8 juli. Det er vores 3 barn �� Vi har ikke fortalt det til børnene endnu, jeg tror det blir juleaften at vi gør det.. Det glææææder jeg mig til 

Anmeld Citér

18. december 2015

LenaChristina

Alexander, Freya & Baby skriver:

Hej med jer. Jeg er 8+2 i dag, og har fået en termin der hedder 8 juli. Det er vores 3 barn �� Vi har ikke fortalt det til børnene endnu, jeg tror det blir juleaften at vi gør det.. Det glææææder jeg mig til 

Hej 

hvordan kan du have termin d 8/7 og "kun" være 8+2? 

Jeg er 9+5 og har termin d 18/7? 

Anmeld Citér

20. december 2015

Alexander, Freya & Baby

LenaChristina skriver:

Hej 

hvordan kan du have termin d 8/7 og "kun" være 8+2? 

Jeg er 9+5 og har termin d 18/7? 

Det skal jeg ikke kunne sige, det er jo efterhånden ved at være nogen uger siden at jeg skrev det det, Idag er jeg 11+2

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.