Vandafgang uden veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2015

anonym12

Nå, det er gået i sig selv igen. Jeg er lidt bekymret for hvad næste step bliver.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2015

stinemavepine

Håber du har fået gang i veerne igen!

Mit vand gik om natten da jeg var 39+6. Næste dag kom jeg ind til tjek og fik efter megen ventetid to pilker, ligesom dig. Skulle komme igen fire timer senere, hvor jeg fik to piller mere, da veerne var helt korte og jeg endnu ikke havde åbnet mig. Derefter speedede kroppen op og jeg fødte min søn om natten - knap 26 timer efter vandafgang.

Rigtig god fødsel! 

www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

16. november 2015

anonym12

stinemavepine skriver:

Håber du har fået gang i veerne igen!

Mit vand gik om natten da jeg var 39+6. Næste dag kom jeg ind til tjek og fik efter megen ventetid to pilker, ligesom dig. Skulle komme igen fire timer senere, hvor jeg fik to piller mere, da veerne var helt korte og jeg endnu ikke havde åbnet mig. Derefter speedede kroppen op og jeg fødte min søn om natten - knap 26 timer efter vandafgang.

Rigtig god fødsel! 

www.stinemavepine.blogspot.dk

Jeg endte desværre med vedrop i knap 24 timer og søndag fik jeg kejsersnit. Han var for stor til at komme ud selv

Anmeld Citér

16. november 2015

Mom2Two

anonym12 skriver:

imorges gik mit vand. Det er ca. 12 timer siden og jeg har stadig ingen veer. Da jeg sidst var til tjek var jeg ikke rigtig udvidet (ca 1cm) og jeg tvivler på der er sket mere. Jeg er på vej til tjek nu. 

Jeg ved at hvis der ikke sker noget, så skal jeg have antibiotika i morgen.

jeg håbede lidt at nogen herinde ville fortælle om deres forløb? Jeg har nemlig googlet, men ikke kunne finde noget. 

Mit vand er gået begge gange, uden a der så er sket mere ... Mennesket var for tidligt begge gange... Med den ældste ville de dog ha a jeg fødte selv, så de ga mig stikpiller, og bagefter ve drop i 48 timer... Det gik så op for dem a jeg ikke kunne føde selv, og det endte i akut kejsersnit ...

Anmeld Citér

16. november 2015

God-mor

anonym12 skriver:

Jeg endte desværre med vedrop i knap 24 timer og søndag fik jeg kejsersnit. Han var for stor til at komme ud selv

Tillykke med ham  Men sikke et hårdt forløb. Håber du hurtigt kommer ovenpå

Anmeld Citér

16. november 2015

Bshizzle

anonym12 skriver:

Tillykke med ham !! 

Anmeld Citér

16. november 2015

LLT.

anonym12 skriver:

imorges gik mit vand. Det er ca. 12 timer siden og jeg har stadig ingen veer. Da jeg sidst var til tjek var jeg ikke rigtig udvidet (ca 1cm) og jeg tvivler på der er sket mere. Jeg er på vej til tjek nu. 

Jeg ved at hvis der ikke sker noget, så skal jeg have antibiotika i morgen.

jeg håbede lidt at nogen herinde ville fortælle om deres forløb? Jeg har nemlig googlet, men ikke kunne finde noget. 

Her gik vandet søndag aften kl 23.30, tjek kl 8.00 mandag og der var lukket og slukket.. veerne kl mandag kl 18.00 ca og han er født tirsdag nat 02.54

Anmeld Citér

16. november 2015

Manna

anonym12 skriver:

Tak for alle svarene. 

Jeg var til tjek og fik piller kl 21 og nu har jeg veer. Ca. To pr ti min.

God fødsel ��

Anmeld Citér

18. november 2015

anonym12

Manna skriver:

God fødsel ��

Pillerne virkede ikke. Endte med vedrop ca 20 timer. Det endte i kejsersnit, men ud kom han

Anmeld Citér

18. november 2015

stinemavepine

anonym12 skriver:

Pyha, det lyder hårdt, men KÆMPE TILLYKKE med ham! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.