Vandafgang uden veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.862 visninger
20 svar
5 synes godt om
13. november 2015

anonym12

imorges gik mit vand. Det er ca. 12 timer siden og jeg har stadig ingen veer. Da jeg sidst var til tjek var jeg ikke rigtig udvidet (ca 1cm) og jeg tvivler på der er sket mere. Jeg er på vej til tjek nu. 

Jeg ved at hvis der ikke sker noget, så skal jeg have antibiotika i morgen.

jeg håbede lidt at nogen herinde ville fortælle om deres forløb? Jeg har nemlig googlet, men ikke kunne finde noget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2015

Kamilla-m

Ingen erfaring, ville ønske Held og lykke 

Anmeld Citér

13. november 2015

God-mor

anonym12 skriver:

imorges gik mit vand. Det er ca. 12 timer siden og jeg har stadig ingen veer. Da jeg sidst var til tjek var jeg ikke rigtig udvidet (ca 1cm) og jeg tvivler på der er sket mere. Jeg er på vej til tjek nu. 

jeg håbede lidt at nogen herinde ville fortælle om deres forløb? Jeg har nemlig googlet, men ikke kunne finde noget. 

Jeg har været det samme igennem. Mit vand gik 06.40 om morgenen 39+2, og 6 timer efter havde jeg stadig ingen veer men var åbnet 2 cm. Jeg fik lagt en stikpille kl. 13.00 og en igen kl. 22.00 og så kom veerne og hun er født 39+3 kl. 15.47 Rigtig god fødsel

Anmeld Citér

13. november 2015

Lisette W

anonym12 skriver:

Mit vand gik halv 8 en søndag morgen da jeg var 38+0. Jeg havde ingen veer. Jeg ringede ind kl 10, og belv bedt komme ind kl. 12. Jeg havde ikke åbnet mig. Jeg fik mavebældte på hvor de skulle måle barnets hjerterytme og evtuelle veer. Kl 16 fik jeg en pille, og kl 18 var jeg 4 cm åben og kl. 21 begydte jeg at presse, 21.22 havde jg min baby på brystet

Når nu det er aften og du ikke har fået veer og de endnu ikke har givet dig nået for at få veerene igang, kan det være du får nået med hjem og sove på så du får en god nats søvn inden du skal føde.

Held og lykke!  

Anmeld Citér

13. november 2015

B&J

anonym12 skriver:

Mir vand gik den 1 marts ved Jordmoderen og jeg fik først veer den 3 marts kl 21.30 

Anmeld Citér

13. november 2015

Christabelle

Mit vand gik lørdag morgen kl 7. Fik ingen veer. Kl 16 bliver jeg tjekket af jordemoder og jeg er 1 finger åben med 1,5 cm livmoderhals.

Jeg skal komme på fødegangen søndag morgen kl ca 7 for at blive tjekket og have antibiotika. Har haft lidt småveer om natten i ca 2 timer med 15-20 min mellem. 

Kommer ind og er 2 fingre åben med 1 cm livmoderhals. 

Får vedrop kl 9 og efter 4 timer med veer hvert 3 minut er min datter født

Ville gerne være gået i gang selv, men synes ellers jeg havde et dejligt forløb, med kun 4 timers smerter  

Hav en fantastisk fødsel <3

Anmeld Citér

13. november 2015

san

Mit vand gik kl 6:15 onsdag morgen, var til tjek kl 12:00, havde ingen veer, men alt så fint ud, så jeg måtte tage hjem og vente på det gik igang.. Hvis det ikke selv gik igang efter et døgn, ville de sætte mig igang.. Mine veer begyndte kl ca 21:00, min søn blev født næste dag kl 14  skøn oplevelse... 

Anmeld Citér

13. november 2015

MorTil3+

Med den første kom veerne ret hurtigt, nr 2 gik vandet kl 6 om morgen og først kl 19 begyndte veerne. 3 gang gik vandet en torsdag kl 22 og blev sat i gang søndag morgen kl 8.30 med ve drop da jeg var 2 cm åben.

Anmeld Citér

13. november 2015

anonym12

Tak for alle svarene. 

Jeg var til tjek og fik piller kl 21 og nu har jeg veer. Ca. To pr ti min.

Anmeld Citér

13. november 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
anonym12 skriver:

Tak for alle svarene. 

Jeg var til tjek og fik piller kl 21 og nu har jeg veer. Ca. To pr ti min.

Rigtig god fødsel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.