Anbefal en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
lottemusen skriver:

Vi har fået penge af mine svigerforældre til at købe en klapvogn til bettemanden. Den skal dog være brugt, da det ikke er mange penge... 

Men.... hvilken skal jeg vælge?

Hvilke hjul er bedst - små/store, luft/punkterfrie?
Er det godt med vendbart styr?

Hvis i finder en på dba.dk nær Hillerød, så må i da gerne sende linket til mig 

Håber i kan hjælpe mig! 

Vi har en emmaljunga super nitro, med luft og drejehjul. Den er virkelig godt. En nitro City er næsten det samme og kan godt findes brugt og ikke alt for dyr.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
lottemusen skriver:

Tak for jeres svar! 

Flere af jer anbefaler Emmaljunga. Jeg kan finde en masse på dba.dk af modellen "Cerox" (i forskellige farver og stand). Er det en god emmaljunga vogn eller hvad?

Og er det at foretrække, at den har drejehjul, fremfor faste hjul?

Drejehjul er klart at fortrække 

Anmeld Citér

13. november 2015

Lenchick

lottemusen skriver:

Tak for jeres svar! 

Flere af jer anbefaler Emmaljunga. Jeg kan finde en masse på dba.dk af modellen "Cerox" (i forskellige farver og stand). Er det en god emmaljunga vogn eller hvad?

Og er det at foretrække, at den har drejehjul, fremfor faste hjul?

Vi havde en Cerox og jeg synes virkeligt den var tung og stor samt ikke egnet til lange børn. Min den gang 2-årige pige sad med hovedet næsten i "loftet" af kalechen. 

En fed ting ved den er et vendbart styr og at den kan lægges fladt.

Det kan være den er siden lavet om. 

Vi byttede den ud med en Emmaljunga Scooter 2.0 og den er i brug til barn nr 2 nu (den store på 4,5 kan dog stadig sagtens være i den)

Jeg går mindst 5 km hver dag, udelukkende på grusveje og igennem eng og strand og vognen stadig er som ny. Den har fjerde så er god til ujævne veje, brede punkterfrie hjul er også kanon. 

Scooteren kan lægges næsten fladt ned og der er "højt til loftet" i kalechen. Den kan dog ikke vendes og den er en del lettere, end Cerox og Super Nitro og fylder også meget mindre i bilen, selvom det er en klapvogn, som kan bruges længe 

Anmeld Citér

13. november 2015

Lenchick

Her er vores Scooter, 3 år gammel og brugt hver eneste dag i ujævnt terræn (går dagligt langt med to hunde)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.