Anbefal en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
13 svar
2 synes godt om
12. november 2015

lottemusen

Vi har fået penge af mine svigerforældre til at købe en klapvogn til bettemanden. Den skal dog være brugt, da det ikke er mange penge... 

Men.... hvilken skal jeg vælge?

Hvilke hjul er bedst - små/store, luft/punkterfrie?
Er det godt med vendbart styr?

Hvis i finder en på dba.dk nær Hillerød, så må i da gerne sende linket til mig 

Håber i kan hjælpe mig! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2015

M &.I

Skal det være klapvogn eller paraply klapvogn? ?

Anmeld Citér

12. november 2015

GrønStjerne

Emmaljunga med drejelige forhjul, ikke lufthjul.

vi har haft sådan en i 6 år, uden at den er gået i stykker, og den er super praktisk. Den hedder Nitro City, og man kan som regel finde nogen til rimelige penge brugt.. 

Anmeld Citér

13. november 2015

JVF

Vi har en City Elite - den er SÅ lækker! Vi har brugt den fra hun var helt lille ved at slå ryggen helt ned og stille en billig og fin barnevognslift ned i den. Og så passer den så fint i vores lille bil. Man trækker i et håndtag og vupti, så er klapvognen slået helt sammen. :-) 

Anmeld Citér

13. november 2015

Ønskebarnet2014

Vi har en super nitro emmaljunga 2015 og hvis du kan finde en brugt så vil jeg klart anbefale den��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. november 2015

Fremad

JVF skriver:

Vi har en City Elite - den er SÅ lækker! Vi har brugt den fra hun var helt lille ved at slå ryggen helt ned og stille en billig og fin barnevognslift ned i den. Og så passer den så fint i vores lille bil. Man trækker i et håndtag og vupti, så er klapvognen slået helt sammen. :-) 

Vi har lige købt den.....så dejlig og nem....og gir plads i en lille bil til andet end kun knægtens vogn 

Anmeld Citér

13. november 2015

lillelille

Baby jobber City Elite - uden tvivil!

Anmeld Citér

13. november 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg er SÅ glad for min Emmaljunga Super Nitro. 

Jeg er rigtig glad for at den er vendbar (Selve sædet, ikke styret), selvom man skal have den af stellet hvergang den skal vendes. 

Og svingebare forhjul er så lækkert når man skal navigere rundt i byen. Og de forholdsvis store hjul gør at man også sagtens kan have den med ud i lidt terræn.

Den store kaleche kan også trækkes helt ned så der er fuldstændig lukket af ind til barnet (selvfølgelig kan der stadig komme luft ind og sådan) hvilket er guld værd når min meget nysgerrige datter skal sove i den.

Anmeld Citér

13. november 2015

lottemusen

M &.I skriver:

Skal det være klapvogn eller paraply klapvogn? ?

En rigtig klapvogn 

Anmeld Citér

13. november 2015

lottemusen

Tak for jeres svar! 

Flere af jer anbefaler Emmaljunga. Jeg kan finde en masse på dba.dk af modellen "Cerox" (i forskellige farver og stand). Er det en god emmaljunga vogn eller hvad?

Og er det at foretrække, at den har drejehjul, fremfor faste hjul?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.