Alexander 5 1/2 måned i dag ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Mca<3

Diana... skriver:

ÅHH det jeg glad for at høre og selvfølgelig synes han det går for stærkt det gør det jo os og kan godt forstå hvis han gerne vil have en mere han har jo oplevet en perfekt sød super lækker dreng første gang + han har 2 perfekte pap-børn os så selvfølgelig vil han mere og det vil du jo nok os helt inderst inde ikk 

Kram

Jo jeg ville gerne   men seriøst nænner jeg det ikke overfor barnet ..  Syntes i forvejen Alex har gamle forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Jo jeg ville gerne   men seriøst nænner jeg det ikke overfor barnet ..  Syntes i forvejen Alex har gamle forældre

Altså det er du altså ikke jeg synes sgu du tosset griner   Jeg kan virkelig ikke forstå du føler dig gammel fordi du har 2 store børn men dem fik du jo tidligt altså altså hi hi 

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Altså det er du altså ikke jeg synes sgu du tosset griner   Jeg kan virkelig ikke forstå du føler dig gammel fordi du har 2 store børn men dem fik du jo tidligt altså altså hi hi 

Tænk når Alex skal konfirmeres ,, så er jeg 49   Stakkels lille gut  Og hvis jeg så fik en mere ,,,,     Tror seriøst at jeg bare altid vil have lyst til at få børn he he ,,,,     Må se tiden an   Og du aflyser ikke den 7

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Tænk når Alex skal konfirmeres ,, så er jeg 49   Stakkels lille gut  Og hvis jeg så fik en mere ,,,,     Tror seriøst at jeg bare altid vil have lyst til at få børn he he ,,,,     Må se tiden an   Og du aflyser ikke den 7

endnu en gang du tosset det skal sgu nok gå hvis i ikke venter for mange år.

NEJ NEJ NEJ jeg aflyser ikke det mere hvis det bliver aflyst så det mega træls at jeg kommer til sjælland og så det aflyst ha ha så det en lang tur jeg kommer jo kun til sjælland pga af den 7. 

Kram

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

Diana... skriver:

endnu en gang du tosset det skal sgu nok gå hvis i ikke venter for mange år.

NEJ NEJ NEJ jeg aflyser ikke det mere hvis det bliver aflyst så det mega træls at jeg kommer til sjælland og så det aflyst ha ha så det en lang tur jeg kommer jo kun til sjælland pga af den 7. 

Kram

Vi må se   Hva tiden bringer ... 

Ej tror da ikke der er nogle der aflyser ,,,   Har lige startet en tråd omkring det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.