Alexander 5 1/2 måned i dag ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. september 2009

Mca<3

Tiden går stærkt ,, Sætter lidt nye billeder ind af min lille mus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Moar'en

Han er bare rigtig lækker. Ja puha nu er Viktor snart 7 mdr, tiden går alt alt for stærkt.

Anmeld

20. september 2009

Diana...

Han er bare mega lækker 

Anmeld

20. september 2009

Misjelle

Han er så skøn Tanja, det har du gjort godt

Anmeld

20. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nøj, hvor er han bare lækker og lige til, at spise

Anmeld

21. september 2009

MoarLK

Ej hvor han dejligt, lige så skøn som hans søskende. Det har du da gjort godt alle 3 gange.....

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

Puha ja man burde få sig en mere  Ønsker jeg var 5 år yngre ,,,

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Puha ja man burde få sig en mere  Ønsker jeg var 5 år yngre ,,,

ALDER ER KUN ET TAL du gør der kun så gammel som du selv synes du er. Og jeg vil overhoved ikke ha gættet dig til 36! 

Knus Diana der godt nok bliver skuffet hvis Lucas lillesøster/lillebror ikke får en legekammerat   Hvem skal den så skrive med på face.

Anmeld

21. september 2009

Mca<3

Diana... skriver:

ALDER ER KUN ET TAL du gør der kun så gammel som du selv synes du er. Og jeg vil overhoved ikke ha gættet dig til 36! 

Knus Diana der godt nok bliver skuffet hvis Lucas lillesøster/lillebror ikke får en legekammerat   Hvem skal den så skrive med på face.

Ha ha du er så sød   Jeg har besluttet mig for ikke at give vugge el noget andet bort   Gemmer det lige et par år og ser tiden an .. Kan mærke manden syntes det går al for stærkt med Alex

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ha ha du er så sød   Jeg har besluttet mig for ikke at give vugge el noget andet bort   Gemmer det lige et par år og ser tiden an .. Kan mærke manden syntes det går al for stærkt med Alex

ÅHH det jeg glad for at høre og selvfølgelig synes han det går for stærkt det gør det jo os og kan godt forstå hvis han gerne vil have en mere han har jo oplevet en perfekt sød super lækker dreng første gang + han har 2 perfekte pap-børn os så selvfølgelig vil han mere og det vil du jo nok os helt inderst inde ikk 

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.