Bekymret mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2015

alenemor42

Hvornår har hun sidst haft afføring? 

Hun kunne også være forstoppet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2015

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

For mig lyder det meget bekendt... Min havde Refluks... Så hav det lidt i baghovedet, hvis det fortsætter... 

Hvad vil det sige ? Har hørt lidt om det 

Anmeld Citér

9. november 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Hvornår har hun sidst haft afføring? 

Hun kunne også være forstoppet

Igår, hun får netop lactoulose pga hun ikk ku komme af med sin afføring 

Anmeld Citér

9. november 2015

jenny4

Anonym skriver:

Igår, hun får netop lactoulose pga hun ikk ku komme af med sin afføring 

Min datter går også i spisestrejke og gylper ekstra meget når hun er forstoppet. Her hjalp det at skifte mme til allomin syrnet (den grønne). 

Sp anbefalede at lade hende selv styre sit indtag og så ikke kigge så meget på antal ml. 

Derdover hjalp det med masser af "gymnastik", mavemassage, cyklen med ben. Da der gik hul på proppen begyndte hun at spise som sædvanligt.

Anmeld Citér

9. november 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Min datter går også i spisestrejke og gylper ekstra meget når hun er forstoppet. Her hjalp det at skifte mme til allomin syrnet (den grønne). 

Sp anbefalede at lade hende selv styre sit indtag og så ikke kigge så meget på antal ml. 

Derdover hjalp det med masser af "gymnastik", mavemassage, cyklen med ben. Da der gik hul på proppen begyndte hun at spise som sædvanligt.

Vi også ved at få gang i maven. Han gylper stadig meget men han er ikke generet af det så tænker det ikke kan være refluks ? 

Anmeld Citér

9. november 2015

jenny4

Anonym skriver:

Vi også ved at få gang i maven. Han gylper stadig meget men han er ikke generet af det så tænker det ikke kan være refluks ? 

Det tror jeg heller ikke. Vi tænkte også straks refluks fordi hun gylper så meget, men lægen siger at nogle børn simpelthen bare er lidt sarte mht gylp. Og så gylper de ekstra når maven er stoppet fordi der simpelthen ikke kan være mere mad dernede.

Anmeld Citér

9. november 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Det tror jeg heller ikke. Vi tænkte også straks refluks fordi hun gylper så meget, men lægen siger at nogle børn simpelthen bare er lidt sarte mht gylp. Og så gylper de ekstra når maven er stoppet fordi der simpelthen ikke kan være mere mad dernede.

Dejligt at høre. Håber det blir bedte når der helt gang i maven

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.