Bekymret mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.868 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. november 2015

Anonym trådstarter

Min lille pige på 5 uger spiser bare ikk hvad hun skal. Hun vejer 5500 og spiser måske 500 ml i døgnet. Siden kl 6 imorges har hun spist 60 ml og vil stadig ikk ha Mad. Hun har været vågen hele morgenen og virker ikk sløv. Skal jeg kontakte 1813 eller vente til imorhen og få fat på min sp ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Min lille pige på 5 uger spiser bare ikk hvad hun skal. Hun vejer 5500 og spiser måske 500 ml i døgnet. Siden kl 6 imorges har hun spist 60 ml og vil stadig ikk ha Mad. Hun har været vågen hele morgenen og virker ikk sløv. Skal jeg kontakte 1813 eller vente til imorhen og få fat på min sp ? 

Hvis hun er kontaktbar og har våde bleer, så ville jeg vente til i morgen.

Anmeld Citér

8. november 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Vent til i morgen 

Anmeld Citér

8. november 2015

Anonym trådstarter

Hun er kontakt bar som hun plejer. Hendes bleer er ikke så våde som de plejer men hun tisser da

Anmeld Citér

8. november 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Måske har hun ondt i maven prøv at varm en stofble 1 min i microovnen og lig på hendes maven uden på bodyen hvor ofte har du tilbud hende flaske Idag jeg har selv flaske barn på 9 mdr

Anmeld Citér

8. november 2015

B&J

Som nogle skriver kan hun have ondt i maven eller måske har hun det lidt skidt forkølelse på vej evt. Jeg ville tage det stille og rolig og se om hu. Spiser i morgen 

Anmeld Citér

8. november 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Måske har hun ondt i maven prøv at varm en stofble 1 min i microovnen og lig på hendes maven uden på bodyen hvor ofte har du tilbud hende flaske Idag jeg har selv flaske barn på 9 mdr

Hver 2-3 Time: vil skyde på hun har spist 300ml Idag fra kl 6 imorges. Hun er vågen smiler og er aktiv. Men hun gylper også en del

Anmeld Citér

8. november 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Hver 2-3 Time: vil skyde på hun har spist 300ml Idag fra kl 6 imorges. Hun er vågen smiler og er aktiv. Men hun gylper også en del

Prøv at lade det gå 4-5 timer også put lidt mere i flasken 

Anmeld Citér

8. november 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Hvis hun går alm nan så prøv sensitiv dog ville jeg først prøve at skifte d-dråbe mærke 

Anmeld Citér

8. november 2015

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

For mig lyder det meget bekendt... Min havde Refluks... Så hav det lidt i baghovedet, hvis det fortsætter... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.