Vil holde i hånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2015

MorDk

Jeg kender godt den følelse at man synes man bruger enormt meget tid på putningen. Herhjemme har vi accepteret - at sådan er det. Vores datter er nem at putte og har altid været det. Vores søn har et stort behov for nærvær, nus, sang mm. 

Her kunne det tage 1-1½ time at putte men nu tager det ½ times tid... Han er idag 5år. 

Vi har valgt at bruge tiden på det da det er det han har behov for og føler sig tryg og tilpas ved. Jeg kan ikke se hvorfor børn absolut skal sove alene og "bare skal kunne puttes" 

Jeg har valgt at nyde den tid med ham hvor vi ligger tæt og putter. Der er så få timer i døgnet hvor man reelt er sammen med sit barn derfor har jeg vendt denne putte-seance til noget positiv. 

Jeg ved vi alle er forskellige... men tænkte jeg lige ville dele mine tanker. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2015

noder1

Profilbillede for noder1

Synes du skriver det så fint �� Min søn var virkelig nem at putte. Han fik en flaske i stuen, så lagde jeg ham i seng og gik ud af værelset. Ingen problemer - indtil han blev 21 måneder. Pludselig skulke han falde i søvn i min seng. Han græd uophørligt og dybt ulykkeligt hvis jeg ikke lå hos ham. Det var ikke nok at være i værelset. I dag er han snart to et halvt år, og han falder stadig i søvn og sover hos mig. Jeg vælger som dig at nyde tiden om aftenen sammen med ham. Det er så tydeligt at han har brug for tryghed, så det er det han skal have ❤️️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.