D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anna2706 skriver:
Min søn på 2 har siden han var helt lille, nulret vores fingre og holdt i hånden, hver gang han skulle sove eller falde til ro.
Nu når han er 2, vil jeg gerne vænne ham af med det, så jeg bare kan lægge ham i seng og så er det dét. Jeg bruger ofte 1 time på at få ham til at sove, fordi han (tror jeg) skal nulre mine fingre osv..
Hvad gør jeg? Jeg har for sjov prøvet at lægge ham, sige godnat og så gå ud af værelset, men straks begynder han at græde og vi starter forfra...
Min datters far har fra hun var helt lille trøstet hende, og fået hende til at sove ved at holde hende i hånden.
Jeg påbegyndte projekt "Fald i søvn uden hjæp" da hun var 4 mdr, og erstattede fingrene med sutter. Altså så hun ligger og nulre sutter i stedet for mine fingre 
Så i lang tid skulle hun have MINDST tre sutter for at kunne falde i søvn. En i hver hånd og en i munden +en nusseklud ved ansigtet.
Nu er hun 16 mdr og vil stadig gerne nulre i hvert fald en sut mens hun falder i søvn, samtidig med nussekluden og en bamse 
Måske din søn kunne finde tryghed i en ekstra sut eller to? Eller en bamse/nusseklud?
Anmeld
Citér