Forskellige ting til børn i alle aldre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. november 2015

lineog4

MoarHvidovre skriver:

Har du en facebook-gruppe, hvor man kan se, hvad du har til salg?

Har det bare på min egen profil og nogle gange får jeg flip så kommer der en masse og så kan der gå flere måneder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2015

lineog4

Lenchick skriver:

Jeg er med på fodboldblusen! Kan faktisk godt bruge én til min egen, str 92 og én til venindes i str 110. Ved ikke om det er bestilling nok?

Vil gerne sy dig en fodboldbluse og en er egentlig også nok for den ældste har pludselig meldt ud han da gerne ville have haft en  

men jeg syr nogle stykker i de størrelser du har skrevet og hvis ikke de falder i din smag så tror jeg godt jeg kan få dem afsat 

Anmeld

6. november 2015

Lenchick

lineog4 skriver:

Vil gerne sy dig en fodboldbluse og en er egentlig også nok for den ældste har pludselig meldt ud han da gerne ville have haft en  

men jeg syr nogle stykker i de størrelser du har skrevet og hvis ikke de falder i din smag så tror jeg godt jeg kan få dem afsat 

Det lyder super godt! Vil du sende en besked når de er klar? 

Hilsen

Lena

Anmeld

6. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
lineog4 skriver:

Hvis der er to der ønsker sådan en bluse så syer jeg gerne to, men når jeg køber stof er der til to med mindre det er meget stor størrelse. Og så bliver ærmene måske anderledes for har vist ikke mere af den dybe blå velour

Det er str 104. Er det stort nok eller skal jeg helst bestille to? 

Anmeld

6. november 2015

Happiness

mor:) skriver:

Ellers bestiller jeg gerne en i 116  Så du ikke behøver bestille 2

Anmeld

6. november 2015

Lenchick

Du syr bare 10, Line 

Anmeld

7. november 2015

lineog4

mor:) skriver:

Ser ud til jeg bare syer nogle fodboldbluser.

Men det det handler om er, at jeg på et stykke stof til en bestemt pris kan lægge to bluser på. Tror det er op til str 116 jeg kan placere to bluser, hvis jeg fx skal have en str 8-10 år så kan jeg kun placere halvanden og dermed er blusen dyrere at lave. 65 kr er mere eller mindre kun det jeg køber materialer for og jeg syr dem kun så billigt og i det hele kun syet til salg fordi jeg har til en ekstra bluse når jeg har syet en til min egen lille trold, men så var der bare lige en der ville have og ja nu flere... Og så hygger jeg mig med det 

lige billede for at illustrere, samme størrelse stykke stof havde jeg til halvanden bluse fordi min store dreng også ville have

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. november 2015

Loa

lineog4 skriver:

Men det det handler om er, at jeg på et stykke stof til en bestemt pris kan lægge to bluser på. Tror det er op til str 116 jeg kan placere to bluser, hvis jeg fx skal have en str 8-10 år så kan jeg kun placere halvanden og dermed er blusen dyrere at lave. 65 kr er mere eller mindre kun det jeg køber materialer for og jeg syr dem kun så billigt og i det hele kun syet til salg fordi jeg har til en ekstra bluse når jeg har syet en til min egen lille trold, men så var der bare lige en der ville have og ja nu flere... Og så hygger jeg mig med det 

lige billede for at illustrere, samme størrelse stykke stof havde jeg til halvanden bluse fordi min store dreng også ville have

Super kær bluse. Kunne sådan en måske være til salg i 116?

Anmeld

7. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
lineog4 skriver:

det er fuld forståeligt og jeg betaler også gerne lidt mere for din tid Du finder bare en pris du synes er fair 

Jeg vil faktisk frygtelig gerne bestille to bluser i str 104 (4år). En fodboldbluse og et eller andet a det du måtte have rester af 

kender du iøvrigt til en side hvor nogen syer på bestilling. 

Anmeld

8. november 2015

lineog4

Lenchick skriver:

Jeg er med på fodboldblusen! Kan faktisk godt bruge én til min egen, str 92 og én til venindes i str 110. Ved ikke om det er bestilling nok?

Den i str 92, der kan jeg vælge en der hedder str 2 år 86/92 eller en der hedder 3 år str 92/98 - hvad passer bedst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.