Forskellige ting til børn i alle aldre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.098 visninger
41 svar
6 synes godt om
5. november 2015

lineog4

Mit syflip er ikke stoppet endnu - noget er solgt eller givet væk, det bliver lagt på Facebook men tænker jeg også lige smider det her inde, og så kommer der nok mere på efterhånden. Priserne er cirka materialepris, og der er derfor også forskel på prisen i forhold til størrelsen:

brune bukser i isoli str 74 (er ikke sikker på om de er til den lille side har ikke en at prøve på og aldrig brugt det mønster før) 40 kr hvis man henter og ellers plus porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2015

lineog4

Drenge fodboldbluse med velour ærmer de er mørke blå. Den hedder str 116, min søn på 5 år passer den fint. 65 kr

Anmeld

5. november 2015

lineog4

Str 80 - 50 kr

Anmeld

5. november 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du laver altså bare nogen vildt fede ting! Vh stine

Anmeld

5. november 2015

Lenchick

lineog4 skriver:

Drenge fodboldbluse med velour ærmer de er mørke blå. Den hedder str 116, min søn på 5 år passer den fint. 65 kr

Jeg kunne virkeligt tænke mig at give denne trøje til venindes søn, men han er kun knap 4, meget slank og bruger 104/110 i tøj. Kan du måle længden af trøjen og armlængde?

Anmeld

5. november 2015

lineog4

Lenchick skriver:

Jeg kunne virkeligt tænke mig at give denne trøje til venindes søn, men han er kun knap 4, meget slank og bruger 104/110 i tøj. Kan du måle længden af trøjen og armlængde?

Den er desværre allerede solgt via Facebook... Men ja den er super fin, absolut favoritten her hjemme pt

Anmeld

6. november 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad er str. på fodboldtrøjen og drengebukserne? Er meget interesseret

Edit: kan se du har skrevet størrelse og blusen er solgt øv 

Anmeld

6. november 2015

lineog4

Hvad er str. på fodboldtrøjen og drengebukserne? Er meget interesseret

Edit: kan se du har skrevet størrelse og blusen er solgt øv 

Hvis der er to der ønsker sådan en bluse så syer jeg gerne to, men når jeg køber stof er der til to med mindre det er meget stor størrelse. Og så bliver ærmene måske anderledes for har vist ikke mere af den dybe blå velour

Anmeld

6. november 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Har du en facebook-gruppe, hvor man kan se, hvad du har til salg?

Anmeld

6. november 2015

Lenchick

lineog4 skriver:

Hvis der er to der ønsker sådan en bluse så syer jeg gerne to, men når jeg køber stof er der til to med mindre det er meget stor størrelse. Og så bliver ærmene måske anderledes for har vist ikke mere af den dybe blå velour

Jeg er med på fodboldblusen! Kan faktisk godt bruge én til min egen, str 92 og én til venindes i str 110. Ved ikke om det er bestilling nok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.