Anonym skriver:
hvad er det man er så bange for? 
Hvorfor er det at man er så bange for at hoppe ud i det, der hedder et barn mere?
Hvorfor fylder økonomien ALT, (en arbejder + en arbejdesløs)
hvornår vil det rette tidspunkt være der? (vi bor hver for sig, fordi vi ikke kan se om vi vil ha råd til at bo sammen)
hvad skal man gå efter/tænke på?
tiden går og går, og vi er låst fast, vi ønsker brændene et barn, men er bange for at springe ud i det, pga ER DER PENGE NOK.

Hvad mener du med at "i ikke kan se om i har råd til at bo sammen"? I kan da lægge et budget.
Vær også opmærksom på, hvis du modtager enligydelser nu. Alene det, at i påtænker at flytte sammen/få et barn sammen, det er nok til at du ikke er berettiget til ydelserne, og du risikerer en tilbagebetaling, når/hvis kommunen/udbetaling dk finder ud af det.
Der er mange regler for hvornår man er reelt enlig. Hvis i eks har haft et forhold i lang tid(og det må vi gå ud fra, siden i snakker om fælles barn, så bliver du heller ikke betragtet som enlig.
Jeg er ikke enig i reglerne, så det er ikke for at lege "politi", at jeg fortæller det. Men jeg har prøvet at blive anmeldt, selvom jeg ingen kæreste havde, og det er ubehageligt.
Jeg ville ikke få et barn mere, hvis ikke begge forældre havde fast arbejde.