Baby og dyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2015

Avangelion

FruStolpe skriver:

Nu har vi haft både hund og 2 katte før vi fik børn. Så jeg vil selvfølgelig sige at du da bare skal gøre det. Vores børn elsker alle vores dyr og omvendt 

Men hvad med at få en lidt ældre og renlig kat? 

Det var noget i den stil jeg havde overvejet, mellem 20 md og 2-3 år. Så ved man også hvilken type kat man får

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Avangelion skriver:

Det var noget i den stil jeg havde overvejet, mellem 20 md og 2-3 år. Så ved man også hvilken type kat man får

Tag en fra et kattehjem - de vil være ærlige overfor dig, og ved om katten fx er vant til børn (de træner/præger de killinger de får ind). Hvis du aftager fra en privat er der risiko for at de overdriver lidt for at komme af med den. Vi fik engang 2 ude fra en gård, der var godt nok 2 børn på gården, men de har åbenbart skræmt kattene mere end leget med dem, for især den ene var angst for alt og alle. 

Den vænnede sig til mig, men da vi så fik vores datter så vi mindre og mindre til dem fordi de holdt sig væk - hun larmede og kravlede jo efter dem. Til sidst kunne man ihvertfald ikke kalde dem kæledyr - de boede & spiste her, men var ikke til glæde for nogen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.