CutieKiwi skriver:
Hej skønne brugere på baby.dk
I starten af det nye år flytter kæresten og jeg til Kolding. Jeg har ikke det store netværk ud over familien i Koldingområdet – Det er her at DU måske kommer ind i billedet 
Lidt om mig:
Jeg hedder Anette og jeg runder de 27 liiige om lidt 
Kæresten og jeg bor pt. i Odense. Jeg er færdiguddannet socialrådgiver til januar.
Indtil vores første barn og kommende datter kommer til verden i slutningen af marts næste år, er babyerne i huset marsvinene Peanut og Dumle.
Om du er høj, lav, tyk, tynd, ung, gammel spiller ingen rolle. Bare du har en god portion humor og vælter ind i folk med træsko på 
Hejsa 
Jeg er selv flyttet til Kolding for lidt over et halvt års tid siden og kender faktisk ingen overhovedet her i byen 
Nu ser jeg at du selv venter dig og alle andre der har skrevet herinde allerede har børn, så ved ikke om det er et 'krav', for der kan jeg desværre ikke være med endnu. Manden og jeg er nemlig i behandling, så selvom vi ikke har børn endnu, kæmper vi en brav kamp for at få dem.
Ellers lidt om mig, så hedder jeg Maria, jeg er 24 år, lige blevet forlovet og så er jeg kandidat studerende i Historie og Samfundsfag på SDU i odense. Min forlovede er også 24 - faktisk er der kun 2 dage i mellem os, og vi flyttede til Kolding, da han læser på sin bachelor på SDU her i byen.
Siden jeg selv flyttede væk for at studere har jeg altid tænkt, at skulle jeg aldrig flytte tilbage, ville Kolding eller Vejle være gode byer at bo i. Jeg har en smule familie i Vejle og er fuldstændig pjattet med alle de bakker og dale her er i området, da jeg elsker at gå gode lange ture i naturen, og så har jeg generelt bare et meget positivt indtryk af området - især i forhold til at slå sig ned og skabe en familie.
Nu er vi her så; vi har en stor fed lejlighed i et lækkert kvarter tæt på centrum - så nu mangler vi bare familien og vennerne. Dem savner jeg til gengæld så også. Lige pt foregår det meste på nettet og over telefonen eller også skal jeg tage afsted. Så jeg savner virkelig at ses med nogen nede i byen eller hjemme hos hinanden lige rundt om hjørnet til en kop te, en god snak eller noget hygge bag 
Det blev lidt langt, men hvis du eller nogen af jer andre har lyst, vil jeg virkelig blive glad for at høre fra jer