Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne brugere på baby.dk I starten af det nye år flytter kæresten og jeg til Kolding. Jeg har ikke det store netværk ud over familien i Koldingområdet – Det er her at DU måske kommer ind i billedet Lidt om mig: Jeg hedder Anette og jeg runder de 27 liiige om lidt Kæresten og jeg bor pt. i Odense. Jeg er færdiguddannet socialrådgiver til januar. Indtil vores første barn og kommende datter kommer til verden i slutningen af marts næste år, er babyerne i huset marsvinene Peanut og Dumle. Om du er høj, lav, tyk, tynd, ung, gammel spiller ingen rolle. Bare du har en god portion humor og vælter ind i folk med træsko på
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bor i Kolding med min bedre halvdel Vi er begge 28 år. Har to børn, en på næsten 3 år og en på 10 måneder. Han er maskinmester og jeg er uddannet pædagog.
Jeg er altid frisk på nye bekendtskaber ☺️
Forresten, jeg kan godt li din termin Det er min fødselsdag
Melm skriver: Jeg bor i Kolding med min bedre halvdel Vi er begge 28 år. Har to børn, en på næsten 3 år og en på 10 måneder. Han er maskinmester og jeg er uddannet pædagog. Jeg er altid frisk på nye bekendtskaber ☺️
Fedt! Skal vi fortsætte den over pb?Haha, måske der er en mening med at lillepigen mener hun vil ankomme på din fødselsdag