Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne brugere på baby.dk I starten af det nye år flytter kæresten og jeg til Kolding. Jeg har ikke det store netværk ud over familien i Koldingområdet – Det er her at DU måske kommer ind i billedet Lidt om mig: Jeg hedder Anette og jeg runder de 27 liiige om lidt Kæresten og jeg bor pt. i Odense. Jeg er færdiguddannet socialrådgiver til januar. Indtil vores første barn og kommende datter kommer til verden i slutningen af marts næste år, er babyerne i huset marsvinene Peanut og Dumle. Om du er høj, lav, tyk, tynd, ung, gammel spiller ingen rolle. Bare du har en god portion humor og vælter ind i folk med træsko på
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bor i Kolding med min bedre halvdel Vi er begge 28 år. Har to børn, en på næsten 3 år og en på 10 måneder. Han er maskinmester og jeg er uddannet pædagog.
Jeg er altid frisk på nye bekendtskaber ☺️
Forresten, jeg kan godt li din termin Det er min fødselsdag
Melm skriver: Jeg bor i Kolding med min bedre halvdel Vi er begge 28 år. Har to børn, en på næsten 3 år og en på 10 måneder. Han er maskinmester og jeg er uddannet pædagog. Jeg er altid frisk på nye bekendtskaber ☺️
Fedt! Skal vi fortsætte den over pb?Haha, måske der er en mening med at lillepigen mener hun vil ankomme på din fødselsdag
CutieKiwi skriver: Hej skønne brugere på baby.dk I starten af det nye år flytter kæresten og jeg til Kolding. Jeg har ikke det store netværk ud over familien i Koldingområdet – Det er her at DU måske kommer ind i billedet Lidt om mig: Jeg hedder Anette og jeg runder de 27 liiige om lidt Kæresten og jeg bor pt. i Odense. Jeg er færdiguddannet socialrådgiver til januar. Indtil vores første barn og kommende datter kommer til verden i slutningen af marts næste år, er babyerne i huset marsvinene Peanut og Dumle. Om du er høj, lav, tyk, tynd, ung, gammel spiller ingen rolle. Bare du har en god portion humor og vælter ind i folk med træsko på
Hej. Jeg er fra kolding, 24 år gammel. Venter mit 2. Barn med min kæreste på 33.
jeg er uddannet pædagog og elsker at møde nye bekendtskaber. Du kan evt finde mig på facebook hvis det lyster Men så skriv lige en pb herinde først så jeg kan sende navn.
Bare mig.. skriver: Hej. Jeg er fra kolding, 24 år gammel. Venter mit 2. Barn med min kæreste på 33. jeg er uddannet pædagog og elsker at møde nye bekendtskaber. Du kan evt finde mig på facebook hvis det lyster Men så skriv lige en pb herinde først så jeg kan sende navn.
Yay har smækket en besked af sted til dig.
Hej jeg er 25 år og læser til lærer i Jelling, hvor jeg også bor. Færdig til sommer. Jeg er igang med seriøse overvejelser om at rykke teltpløkkerne op og flytte til Kolding. Jeg er oprindeligt fra Kolding og venter mit første barn til maj, og vil derfor meget gerne tilbage
anjo01 skriver: Hej jeg er 25 år og læser til lærer i Jelling, hvor jeg også bor. Færdig til sommer. Jeg er igang med seriøse overvejelser om at rykke teltpløkkerne op og flytte til Kolding. Jeg er oprindeligt fra Kolding og venter mit første barn til maj, og vil derfor meget gerne tilbage
Hej med dig
Vi rykker blandt andet også til Kolding for at være tættere på bedsteforældrene når nu lillepigen kommer til verden
CutieKiwi skriver: Hej med dig Vi rykker blandt andet også til Kolding for at være tættere på bedsteforældrene når nu lillepigen kommer til verden
Det er præcis samme grund her og når jeg så skal gå hjemme på barsel efter endt uddannelse, betyder et godt netværk ekstra meget.
Har I sat jer fast på et område?
anjo01 skriver: Det er præcis samme grund her og når jeg så skal gå hjemme på barsel efter endt uddannelse, betyder et godt netværk ekstra meget. Har I sat jer fast på et område?
Det er lige præcis det jeg også tænker Det kunne være fedt at danne et netværk i området. Også et netværk som ikke er familie.Vi har allerede fundet det nye hjem og flytter ind lige så snart jeg har overstået min bacheloreksamen Det er ikke så langt fra centrum egentlig. 10-15min på gåben.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128